Så blev det også min tur...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. marts 2013

Pyllergøj-vb

Hejsa Vordende mødre
Jeg er en kvinde på 27 år der venter mit første barn med termin d. 25 oktober. Da jeg tidligere har været gravid men mistet barnet er jeg lidt tilbageholdende med at glæde mig alt for meget, men må indrømme at mine forventninger er at jeg får lov at beholde dette barn. Ellers havde jeg vel heller ikke lavet denne profil ;)
Det viser sig at jeg er meget nem til at blive gravid, så fra vi talte om måske at skulle prøve første gang til det lykkedes gik der 14 dage!
Nu er jeg så 7 +4 og mit spørgsmål til jer er, hvornår fortæller I til jeres forældre, veninder, søskende at I venter jer?

Hilsen Pyllergøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Pyllergøj-vb

Først stort tillykke med graviditeten. Jeg håber for dig at det kommer til at gå godt.

Da jeg blev gravid havde jeg bare lyst til at fortælle hele verden den gode nyhed. Vi fortalte forældre og søskende om graviditeten omkring uge 7 men det var kun fordi jeg var så syg med kvalme og opkast og vægttab at det ikke kunne skjules. Ville gerne have ventet et par uger mere. Men de lovede at holde det hemmeligt. De 2 store børn på 6 og 10 år fik det at vide omkring uge 12 da jeg syntes at det nu var sikkert at fortælle omverdenen om det for det første børnene gjorde mandag morgen i skolen var at fortælle nyheden til alle de mødte på gangen på vej ned til klassen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.