Har fået brev fra statsforvaltningen.. Hehe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. april 2008

Natasja

Modtaget brev fra Statsforvaltningen.. Haha
Har lige modtaget brev om.. FADERSKAB.. Hahaha.. Han er simpelthen Jordens dummeste mand.. Det er jo helt vildt.. Tyv tror hver mand stjæler.. Haha..

Nå, men der står at hvis jeg vil ha taget blodprøver på mig og Josefine ska jeg sende svar tilbage ellers vil Retten i Roskilde afgøre hvad der ska ske..

Sidder faktisk og overvejer.. For jeg gider latså ikk ha taget blodprøver og vil heller ikk udsætte Josefine for det.. Hva synes I??

Ka jo egentlig lige så godt gøre det, så jeg ka få den gode griner når han får svaret men synes det er synd for Josefine og bryder mig heller ikk selv særligt meget om det..

Og hvorfor sku jeg?? Tror han selv jeg er gået gennem alle de her ting hvis ikk jeg var 1.000 % sikker på hun var hans.. ??.. Haha.. Lad mig lige grine færdig..

Natasja & Josefine 220907

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2008

SaNiNa

hej Natasja...

jeg syntes helt bestem du skulle få tage de blodprøver så er du helt på den sikkre side og hvis han er far kan han jo ikke benægte det... det kan han hvis der ikke ligge et konkret besvis på han er faderen...

jeg er heller ikke selv vild med nåle og blod men ville helt klart selv gøre det for mit barns skyld...

Sanne "som stadig ikke har fået taget testen"

Anmeld

2. april 2008

H+S Skjolgborg.

hej natasja
jeg syntes også du skal.. men jeg mente da ikke man tog en blodprøve da vi var lidt mini usikker med min søn i 2001 pga tre kandt med en ven mdr før jeg blev gravid der sagde de bare enes læge ville tag en vatpin i munden på os/spytprøve...
men jeg ville nu gøre det søde om det er det ene eller andet de gør syntes ikke du udsætte din datter for nået du stå også bedre med ja han er faren og ja det er da ikke rart med en blodprøv men det er jo kun et lille stik et glas blod..
for din datters og din skyld syntes jeg bare få lave den.
mvh henriette31

Anmeld

2. april 2008

Charlotte_82

synes også du skal få taget blodprøven. Tror du kommer til det under alle omstændigheder så du kan lige så godt få det afgjort ;) men jeg forstår nu godt at du ikke synes det er særlig fedt at din baby skal stikkes i :(

Anmeld

2. april 2008

Pia.

Se du at få taget de blodprøver - det er jo kun et lille stik og bagefter kan du læne dig tilbage og grine godt og grundigt at din x-kæreste...

Selvom du ikke ønsker at udsætte din datter for dette så er det jo kun et lille stik og så er det overstået... - hvorfor skal du have taget en blodprøve ?? er det ikke nok at tage far og datter ?

Knus Pia.

Anmeld

2. april 2008

Natasja

Det er vel for at være sikker på at man ikk bruger et andet barn.. Haha.. Ka kun tro det er derfor.. Jeg skal ogs vise billedID når vi ska ha taget blodprøver.. Ellers ville der nok være mange der fuskede.. Hæhæ...

Men ja.. Ska ha taget de blodprøver.. Og det ska være hurtigst muligt... Men jeg giiiiiider virkelig ik! Øjjjh!

Natasja & Josefine 220907

Anmeld

2. april 2008

H+S Skjolgborg.

(H) oki derfor*GH*--
held og lykke(H)

Anmeld

2. april 2008

MorCamilla

Hvis jeg var dig ville jeg også få taget de blodprøver- mest fordi så kan du rigtig bevise overfor ham at det er ham der er far til hende... Sådan en test kan man ikke tage fejl af, tror jeg ikke.. (?) og så er der bare ikke så meget for ham at sige bagefter, når testen så viser at det er hans datter... :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.