Hej Ditte
Jeg fødte hjemme den 22/12-2012 ville ikke bytte det mod hospitalet det var så dejligt at ikke skulle afstede - jeg havde rigtigt ondt og fatter ikke at man kan sidde i en taksa eller bil på det tidspunkt..
Jeg fødte i vand i en http://www.madeinwater.co.uk/ kar jeg havde l¨nt fra min kusine - de kan købes i dk også..
Man kan ikke føde hjemme om man bliver sat igang på hospitalet kemisk da der er meget større risiko for komplikationer når man bliver sat igang men man kan altid bede om hindeløsning, akupunktur og selv opsøge homeopatisk igangsætning og så må man godt føde hjemme..
Jeg vil anbefale at få fødselsmodnende akupunktur før om du meget gerne vil føde hjemme og slippe for at blive sat igang. - Og husk at bare fordi de gerne vil sætte en igang ca 41+3 så skal man ikke sige ja til det i norge må man gå over 43 uger som kotyme. hvil du ikke blive sat igang så spør om der er nogen tegn på at baby ikke har det godt og om du ikke kan få lov til at vænte lidt endnu...
Jeg fødte 41+0 og havde fået hindeløsning hos hjemmefødselsjordmoderen dagen før.
:)
Sara Sofia
Anmeld