Ekskæreste blande sig / ikke blande sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. februar 2013

Jeamie-vb

Min bror på 18 har jo den her famøse kæreste som så imellemtiden er bleve EKS kæreste efter et turbulent halvandet års forhold.. som kloge gamle mig syntes var super usundt for begge og bla bla bla... Hun stoppede forholdet og nogle dage i sorg gik, hvor han praktisk talt var døende af sorg... Han ville dog gerne ha nogel ting forklaret men det gik hun let hen over og var rimelige ondskabsfuld i hendes beskeder.. fair nok.. der blive rfølt en del i den alder. Michael vågne rop til dåd og finder nogle fede kammerater på studiet begynder at interesserer sig for andre.. Hvilket får EKSen op af stolen, skriver ondskabsfulde beskeder i tide og utide.. sender lede tråde ind på facebook.. fortæller hun ser n anden, får denne anden til at ringe til Michael... sender billeder ind på han sfacebook side af Michael og EKS`en dengang de var sammen, og skriver 'det var dengang'... han er nu helt til hundene igen, for hun bliver VED!!! Hvorfor og hvorfor hendes nye kæreste gider finde sig i det fatter man så slet ikke, MEN har sagt til Michael at hvis det fortsætter så skriver jeg fandme til hende at det gider jeg under ingen omstændigheder ha mere af da det også går ud over os... Hendes mor har så også kommenteret at hun måtte se at stoppe det fis... 

Det er kommet så vidt at Michael simpelthen kørte galt i sin bil i går... Det er sq da for fladt !!! 

Jeg syne sbestemt de skal føle, sørge, overleve sådan noget her selv, men jeg synes sq det er for meget at andre skal berøres af det... på den her måde... Blande sig / blande sig ikke ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Polyp-vb

Facebook har en funktion, hvor han kan anmelde hendes indlæg - så lukker de hendes  profil, hvis det er groft nok - og de er ret sarte...så det lyder som en udvej. Så skal han 'bare' nå dertil, hvor han kan se hvor ækel hun egentlig er som person, når hun kan opføre sig så uanstændigt og umodent.

Hurra for fremskridt på studiefronten...der er med tiden måske også bedre jagtmarker ;-)

Alternativt kan han jo anmelde hen for bagvaskelse, injurioer og stalking, hvis hun ikke stikker piben ind - faktisk behøver han ikke selv gøre noget mht FB - det kan også være eks. dig, hvis du kan se hendes indlæg på hans væg...så er han 'in the clear' som den store uskyldighed selv - og du kan jo tåle at få hendes eder og forbandelse nedkaldt over dig, ikke?

Anmeld

8. februar 2013

Jeamie-vb

Ork, hun skal bare starte.... smile devil

Alt det du skriver har jeg også forklaret ham - men men men, som du selv siger / skriver 'han skal selv nå dertil...'... Hvad pokker det er der får folk til at finde sig i sådan noget, det forstår jeg simpelthen ikke... Græd ud for pokker, og så kom videre.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.