Min bror på 18 har jo den her famøse kæreste som så imellemtiden er bleve EKS kæreste efter et turbulent halvandet års forhold.. som kloge gamle mig syntes var super usundt for begge og bla bla bla... Hun stoppede forholdet og nogle dage i sorg gik, hvor han praktisk talt var døende af sorg... Han ville dog gerne ha nogel ting forklaret men det gik hun let hen over og var rimelige ondskabsfuld i hendes beskeder.. fair nok.. der blive rfølt en del i den alder. Michael vågne rop til dåd og finder nogle fede kammerater på studiet begynder at interesserer sig for andre.. Hvilket får EKSen op af stolen, skriver ondskabsfulde beskeder i tide og utide.. sender lede tråde ind på facebook.. fortæller hun ser n anden, får denne anden til at ringe til Michael... sender billeder ind på han sfacebook side af Michael og EKS`en dengang de var sammen, og skriver 'det var dengang'... han er nu helt til hundene igen, for hun bliver VED!!! Hvorfor og hvorfor hendes nye kæreste gider finde sig i det fatter man så slet ikke, MEN har sagt til Michael at hvis det fortsætter så skriver jeg fandme til hende at det gider jeg under ingen omstændigheder ha mere af da det også går ud over os... Hendes mor har så også kommenteret at hun måtte se at stoppe det fis...
Det er kommet så vidt at Michael simpelthen kørte galt i sin bil i går... Det er sq da for fladt !!!
Jeg syne sbestemt de skal føle, sørge, overleve sådan noget her selv, men jeg synes sq det er for meget at andre skal berøres af det... på den her måde... Blande sig / blande sig ikke ?
Anmeld