Jamen kan det virkelig passe....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. februar 2013

c1984-vb

Jamen kan det virkelig passe at vi ikke er flere med termin i maj?
Skulle vi ikke få lidt gang i den her gruppe. :-)

Jeg er gravid med mit første barn (en dreng)
I skrivende stund er jeg lige gået ind i 26. Uge.
Jeg mærker en del liv, og det er søreme dejligt at mærke junior rumstere rundt. Jeg var ret nervøs i starten, for om han stadig var i live og det er dejligt at slippe for den bekymring.

Jeg er lige fyldt 42. Havde en ide om at jeg ville komme til lægen og de ville sige: uha, du er gammel, men ingen har nogen steder nævnt det med et ord. Men det er nok fordi jeg ser så ung ud, smiler. :-)

Min graviditet har indtil videre været meget nem. Ingen kvalme, ingen sure opstød, ingen komplikationer, og gode tal. jeg har dog været så uheldig at få astma, som åbenbart kan blive udløst af hormonerne. Så jeg har hostet en del. :-(

Det var lidt om mig. Er der andre derude, med termin i maj?
Jamen så kom da ind og præsenter jer.

Mvh

Lailaki

Ps.
Jeg bor i Kbh s. Tæt på Christianshavn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Pyllergøj-vb

Hejsa.

Jeg har også termin i maj 2013 men har ikke været så aktiv herinde.

Jeg venter barn nr 3 og er i dag 29+6. Jeg fylder 36 i næste uge. Har en pige på 10 år og en dreng på 6. De glæder sig meget til lillebror kommer. Min graviditet har ikke været så nem som din. Startede med ekstrem kvalme og opkast og vægttab fra uge 5-10 hvor jeg blev sygemeldt. Jeg har tidligere født for tidligt i hhv uge 27+6 og 35+5 så jeg får i denne graviditet hormonet progesteron og går til regelmæssige scanninger. Indtil videre ser det ud til at lillebror ikke gør antræk til at komme ud endnu. Så jeg krydser fingre. Uge januar var jeg indlagt til obs pga et hæmatom i min livmoder som bristede. Føj hvor blev jeg bange da jeg så alt det knaldrøde blod i min seng. Men det er ovre nu.

Pu ha en lang smøre det blev til.

Susanne
P.S. Jeg bor helt oppe nordpå i Hirtshals

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.