Hej tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. januar 2013

Xfeldt77-vb

Hej herinde.

Jeg venter barn nr. 2 sidst i juli. Vi har krudtuglen Emil som om lidt bliver 2 år, spændende hvad han siger til at få sådan en lille en i huset og skulle dele :-)

Jeg var i sidste uge til 12 ugers scanning og alt var bare så fint.

Jeg håber på nogle gode snakke herinde med jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Jeamie-vb

Hej hej og velkommen til smile... 

Ja lille Emil forstår det vel ikke rigtigt endnu? Nu er han også så lille så forhåbentligt bliver det ikke så hårdt et slag smile.

Render du så rundt med morgen kvalme eller er du en af de heldige ?

Jeg har en søn fra 2008. Også en krudtugle. Mand, bror boende og en hulsens masse dyr smile

Anmeld

24. januar 2013

Spirensmor-vb

Hej hej

Jeg er gravid med nr. 3. Har i forvejen en dreng og en pige på hhv. 5 og 2.

Jeg vil rigtig gerne snakke om lidt af hvert her i terminstråden...

Hilsen Spirensmor

Anmeld

29. januar 2013

Gravid igen!-vb

Hovsa hvor kom den bule på maven fra? Opdagede for en uge siden at den havde en naturlig forklaring - venter barn nummer 3.

Man skulle tro at jeg 3. gang kendte symptomerne, men den sidste tanke jeg har haft i hovedet var graviditet. Madallergi, vitaminmangel, vinterdepression - ja.....men ikke graviditet. Tænk sig!

Var til både doubletest og nakkefold i fredags og afventer spændt svar. Har ikke fortalt det til nogen - heller ikke mine unger (pige 4 år og dreng 18 mdr). Vil gerne vide at den er rask først. Så jeg render rundt i store sweatre og bløde kjoler, og gemmer min runde krop:-)

Knus fra mig

Anmeld

16. april 2013

Xfeldt77-vb

Hej

Jeg er vist den eneste der er gravid for første gang smile

Jeg har termin d. 9. juli.

Dog prøvede Minnie (som vi kalder hende pt.), at smutte ud før tid i sidste uge (27+0), men hun blev heldigvis indendørs efter lidt overtalelse.

Så nu er jeg på 'barsel' før tid, hvilket nu er hyggeligt nok, men skal da liiige styre samvittigheden i forhold til mit arbejde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.