2 streger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. januar 2013

Mels-vb

Er jeg den første der melder mig herinde? 

Har lige taget test, ok, næsten en uge før forventet mens unsure. Er ikke kendt for min gode tålmodighed....

Men, der er en lille næsten helt usynlig streg (skulle splitte testen helt ad for at kunne se den). Har nu bestilt 10 test på nettet, så jeg kan få be- eller afkræftet!!!

Flere i samme sændende situation, eller måske allerede er mere sikre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Jeamie-vb

Ha ha ha ha hvor er du sød :). Var det ikke lettere med en tur til lægen, selvom der nok er det samme at måle af som du selv  ? 

Jeg havde også termin i oktober - men det er nu 4 år siden smile. Velkommen til smile

Anmeld

22. januar 2013

Mels-vb

Jeamie SKREV:

Ha ha ha ha hvor er du sød :). Var det ikke lettere med en tur til lægen, selvom der nok er det samme at måle af som du selv  ? 

Jeg havde også termin i oktober - men det er nu 4 år siden smile. Velkommen til smile

Ja, stakkels min kæreste tror jeg er halv sindssyg (kunne ikke holde det for mig selv, selvom det egentlig var meningen).

Har ogsa overvejet at fa taget en HCG, men ved af erfaring at lægen ikke vil tage den, men kunne snyde mig til den på arbejde (er sygeplejerske). Men mon ikke det lige er overdrevet nok, må vist prøve at bevare roen (har allerede brugt alle 4 tests i dag jeg havde herhjemme).

Er bare såååå spændt. Var gravid sidste sommer, men fik en SA, og syntes det var meget hårdt. Vi har så holdt en pause lige indtil nu, og måske er der noget med det samme!!! 

Glæder mig til at andre der dukker op herinde :)

Anmeld

22. januar 2013

Jeamie-vb

Han er da vel også glad ? - selvom han måske tænker det er lidt for tidligt at glæde sig ? smile

At snyde sig til en test er nok lidt overdrevet ja laughing taget i betragtning af at du har støvsuget lageret for tests så du finder nok ud af det cheerful... 

Hvad er SA ermm ?

Anmeld

22. januar 2013

Titte-vb

Jeamie SKREV:

Han er da vel også glad ? - selvom han måske tænker det er lidt for tidligt at glæde sig ? smile

At snyde sig til en test er nok lidt overdrevet ja laughing taget i betragtning af at du har støvsuget lageret for tests så du finder nok ud af det cheerful... 

Hvad er SA ermm ?

SA er en spontan abort wink

Anmeld

23. januar 2013

Jeamie-vb

Ahaaaaaa... selvfølgelig blush

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.