Paedofil "kontrolmedarbejder" fra "kommunen"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. januar 2013

KiMiSo-vb

Beskyt jeres datter!

Det er alt for nemt for paedofile at faa adgang til jeres datter naar hun er alene hjemme efter skole!

Han siger blot at han er 'kontrolmedarbejder' fra 'kommunen' og vupti saa kommer han ind, uden specielt ID kort eller politiskilt, uden uniform eller ransagningskendelse, uden boerneattest, uden bevis for noget som helst.

Problemet er at det ikke er til at skelne den rigtige fra den falske!!!

Efter i sidste uge at have set TV serien 'Socialt Bedrageri' paa DR TV troede min datter paa 12 aar at hun var forpligtet til at lukke en 'kontrolmedarbejder' fra 'kommunen' ind i hjemmet.

Grundloven (hvis den da ellers stadig gaelder i Danmark) siger:

§ 72 

Boligen er ukrænkelig. Husundersøgelser, beslaglæggelse og undersøgelse af breve og andre papirer samt brud på post-, telegraf- og telefonhemmeligheden må, hvor ingen lov hjemler en særegen undtaglse, alene ske efter en retskendelse.

Og vel at maerke kun af POLITIET! Med uniform og politiskilt og retskendelse.

Nu har hun faaet besked paa at hun KUN lukker op hvis det er POLITI i uniform og med politiskilt.

Hvis en anden forsoeger at skaffe sig adgang bliver der ringet efter det rigtige politi.

Informer jeres datter om det samme, NU foer det er for sent!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Frede-vb

Forstår ikke helt... har der været en mand inde at gøre noget ved din datter, mens hun var alene hjemme efter skole?

Når min datter er alene uanset tid, får hun altid at vide, inden vi går, at hun under ingen omstændigheder må lukke op for døren, hvis det skulle ringe på, uanset hvem det måtte være. Hun er udrustet med masser af telefonnumre (os forældre, vores arbejdsgivere, politi, naboer, mv.). Hun måtte ikke engang lukke op, hvis der stod politi i fuld uniform og med politiskilt. Er der nogen, der vl nogen i hustanden noget, må de vente, til vi voxne er kommet hjem.

Fortæl, fortæl... man bliver jo interesseret (ikke nysgerrig wink ), når du skriver sådan nowet....

Anmeld

22. januar 2013

Jeamie-vb

Ja jeg har heller ikke helt forstået den, selvom jeg har læst den flere gange nu unsure

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.