Hej.
Jeg har en dejlig knægt på 5 mdr, der ikke vil sove i egen seng.
Jeg ammer ham stadig, men samtidig får han også flaske. Jeg har prøvet at give ham flasken om natten og det fungere fint indtil den bliver midnat... Når han vågner tager jeg ham op og giver ham flasken. jeg har netop lånt en gyngestol for at se om det kan få ham til at falde mere til ro... .
Han bliver puttet ca kl. 20.00 og sover rigtig godt indtil kl er 23.00, hvor han vågner og vil have sin flaske. Og så begynder det hele. Da han var mindre, blev han ammet hele døgmet rundt og da jeg lagde ned og ammede faldte vi tit i søvn i vores seng.
Jeg synes det er frustrende at knægten ikke vil sove i sin egen seng, så snart hans far og jeg kommer ind i soveværelset.... Han har været flyttet ind på sit eget værelse, men er flyttet tilbage igen, da det ikke fungerede for mig at skulle gå ind til ham hver 30 min, hele natten igennem - Jeg har også 2 andre børn, der skal i skole dagen efter, så kan ikke sove indtil vi vågner.
Jeg vil gerne vide om der er nogen af jer der har prøvet noget lignende og evt kan komme med råd til hvordan jeg skal gribe dette an ? Jeg har prøvet på at få ham til at falde til ro i hans egen seng, men det fungere ikke (sengen står lige ved siden af vores seng).
Håber I kan hjælpe.
Hilsen en træt mor
Anmeld