Nybagt forældrepar søges (Østjylland)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.003 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. december 2012

Louisess-vb

Hej allesammen!

Min kæreste og jeg har været sammen siden starten af 2012 og for 4 måneder siden blev jeg gravid trods jeg har PCO. Det er aldrig sket for mig med nogen mand før, så vi betragtede det ret hurtigt som et mirakel. Alligevel valgte vi abort, da min kæreste sagde han aldeles ikke følte sig klar - og jeg har altid gerne ville have mine børn med en mand som ønskede at være far.

Jeg fik altså en abort på nogle grundlag jeg følte var forkerte, for jeg var virkelig ked af det og ville gerne have haft det.

Nu er det så sket igen. Jeg er gravid, trods jeg har været på p-piller siden aborten. Og denne gang er min kæreste i tvivl - og altså ikke mere overbevist om at han ikke vil have det, som han var sidst. Men nu er jeg til gengæld i tvivl. Jeg ved ikke om det er for tidligt eller hvad det i virkeligheden indebærer, hvilket jeg jo med god grund ikke kan vide, når jeg ikke har børn i forvejen.

Vi kunne derfor godt tænke os at mødes med et par, som for nylig er blevet forældre. I må gerne være i tyverne, men det er ikke et krav. Det ville især være en bonus, hvis I måske også selv var i tvivl, da I blev klar over at der var et barn på vej, men igen er det ikke et krav. Det vigtigste for os er bare, at vi kan få et lille kig ind i den verden som åbner sig, når man er blevet forælder - hvordan er det for kvinden og hvordan er det for manden? Vi kunne godt tænke os at høre om jeres tanker og om perioderne, både før, imens og nu hvor barnet er der.

Jeg er klar over at der helt sikkert vil sidde folk der bliver stødt over at jeg har fået en abort for nogle måneder siden og der vil helt sikkert være mange meninger, men det er et møde med nogle nybagte forældre vi er interesserede i. :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Louisess-vb

Hej - har i fundet ud af hvad i vil? :-) vi fik en dreng for et halvt år siden. Og er utrolig glade for at vi blev forældre. Han giver pludselig vores hverdage mening! (: På trods af at tiden fløj afsted før også. Men nu danner han rammen om et familieliv, ubetinget kærlighed og hverdagen er fyldt med smil og en utrolig udvikling! :-)

Mvh Chevro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.