Kravlebukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. december 2012

MichelleK-vb

Hej kære mødre.

Jeg går på Learnmark Horsens HHX, og hvor jeg læser innovation. Jeg har fået til opgave at stille Mødre, med nyfødte børn om de kunne være interesserede i et produkt, der muligvis ikke findes på markedet.

Hvad vil i sige til et par strømpebukser, der kan lære jeres barn at kravle? Jeg har i fællesskab med enkiroprakter snakket lidt, og derfra fik jeg en glimrende idé. det er blevet videnskabeligt bevist at hvis et barn lærer at kravle før det går, så vil barnets indlæringsevne blive styrket og færre fysiske styrker vil opstå senere i livet for barnet.

Ville i overveje dette produkt? og ville i købe det hvis det kom på markedet?

Hilsen Michelle Karlsen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2012

Titte-vb

MichelleK SKREV:

Hej kære mødre.

Jeg går på Learnmark Horsens HHX, og hvor jeg læser innovation. Jeg har fået til opgave at stille Mødre, med nyfødte børn om de kunne være interesserede i et produkt, der muligvis ikke findes på markedet.

Hvad vil i sige til et par strømpebukser, der kan lære jeres barn at kravle? Jeg har i fællesskab med enkiroprakter snakket lidt, og derfra fik jeg en glimrende idé. det er blevet videnskabeligt bevist at hvis et barn lærer at kravle før det går, så vil barnets indlæringsevne blive styrket og færre fysiske styrker vil opstå senere i livet for barnet.

Ville i overveje dette produkt? og ville i købe det hvis det kom på markedet?

Hilsen Michelle Karlsen.

Hej

Nej, det vill jeg sandsynligvis ikke. Der er andre måder at lære barnet at kravle på, og det gør man bla ved at stimulere barnet fysisk, og det tror jeg mere på end et par bukser!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.