Tynd mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. december 2012

Sesse79-vb

Hejsa.. Nu har min datter på snart 8 mdr haft alvorlig tynd mave i snart 5 dage og hun har afføring hver gang hun har spist og også indimellem, efter to døgn ringede jeg til vagtlægen da afføringen var grøn og hun tissede stort set ikke, svaret var så længe hun spiste og ikke havde feber, var der ikke tegn på noget, det ku være en virus, ringede så igen dagen efter - er førstegangs mor sååååå ringer man nok liiiiiiiige en ekstra gang smiler - fik samme svar, men det står stadig på.. Hun tisser dog mere nu men tynd mave i så mange dage.....? Nogle råd ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2012

Polyp-vb

coca cola (den originale med sukker) - rystet så der ikke er brus - evt blandet op med lidt vand. og maks 2,5 dl på en dag - skulle sørge for at hendes depoter fyldes op med næringssalte og sukker samt hjælpe på afføringen (råd fra neurolog, da min var i samme alder) - nu er hun ikke så gammel, men et revet æble, der er blevet brunt kan også hjælpe og elelrs ville jeg da gå til egen læge på nuværende tidspunkt eller ringe til sundhedsplejersken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.