Min efterhånden berygtede lillebror har lige sendt en sms.... 'hej, ved ikke hvornår jeg kommer hjem igen. Min kærestes far har lige fået et flip og politiet har hentet ham...'...
Må indrømme at jeg sukkede temmelig kraftigt og tænkte hvad sker der nu af dramatiske ting. For det er der bare HELE tiden når de to er sammen. Han startede sit studie i sommer / efteråret men har kun èn gang været der en hel uge. Og det er ved gud de mest lamme undskyldninger, ondt i armen, maven, har det skidt, hoster, ikke hørt vækkeuret osv.. ting der går over omkring det tidspunkt hvor han alligevel får fri.
Har haft et par samtaler med ham om det for der er jo fare for han bliver smidt ud på et tidspunkt. At ingen mennesker må ha så meget magt over èn at man ikke kan passe sit fremtidig liv og sig selv.... HVER gang er det når han er sammen med kæresten... Men han kan ikke lide at gå fra hende, svært ved det osv...
Ved ikke om jeg er ved at blive ufølsom gammel men hold kæft jeg synes det er latterligt, og jeg kan blive så eddrspændt rasende for har fortalt ham at hvis han ryger på kontant hjælp pga pjæk så er det ud vagten, for så bliver jeg simpelthen så skuffet over hans manglende respekt for sit eget liv, og det gider jeg ikke være vidne til. Så må han fucke det op et andet sted.
Forklarer ham roligt at det jo ikke er hans ansvar men moderen, der så er blevet truet af faderen med et jagtgevær (???), og om det ikke var smartest at komme her for når de lukker ham ud kan han jo skyde knoppen af dem alle... Men det vil han så ikke og svarer pisse surt at han altså vil være der for han skæreste og hun SKAL være der for sin familie... ( som hun på bedste teenage vis ikke kan fordrage og kun venter hun bliver 18..og og og).
Jeg kunne skrige !!!!
Anmeld