Suk - drama igen igen !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. december 2012

Jeamie-vb

Min efterhånden berygtede lillebror har lige sendt en sms.... 'hej, ved ikke hvornår jeg kommer hjem igen. Min kærestes far har lige fået et flip og politiet har hentet ham...'... 

Må indrømme at jeg sukkede temmelig kraftigt og tænkte hvad sker der nu af dramatiske ting. For det er der bare HELE tiden når de to er sammen. Han startede sit studie i sommer / efteråret men  har kun èn gang været der en hel uge. Og det er ved gud de mest lamme undskyldninger, ondt i armen, maven, har det skidt, hoster, ikke hørt vækkeuret osv.. ting der går over omkring det tidspunkt hvor han alligevel får fri.

Har haft et par samtaler med ham om det for der er jo fare for han bliver smidt ud på et tidspunkt. At ingen mennesker må ha så meget magt over èn at man ikke kan passe sit fremtidig liv og sig selv.... HVER gang er det når han er sammen med kæresten... Men han kan ikke lide at gå fra hende, svært ved det osv... 

Ved ikke om jeg er ved at blive ufølsom gammel men hold kæft jeg synes det er latterligt, og jeg kan blive så eddrspændt rasende for har fortalt ham at hvis han ryger på kontant hjælp pga pjæk så er det ud vagten, for så bliver jeg simpelthen så skuffet over hans manglende respekt for sit eget liv, og det gider jeg ikke være vidne til. Så må han fucke det op et andet sted. 

Forklarer ham roligt at det jo ikke er hans ansvar men moderen, der så er blevet truet af faderen med et jagtgevær (???), og om det ikke var smartest at komme her for når de lukker ham ud kan han jo skyde knoppen af dem alle... Men det vil han så ikke og svarer pisse surt at han altså vil være der for han skæreste og hun SKAL være der for sin familie... ( som hun på bedste teenage vis ikke kan fordrage og kun venter hun bliver 18..og og og).

Jeg kunne skrige !!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

Titte-vb

Jeamie SKREV:

Min efterhånden berygtede lillebror har lige sendt en sms.... 'hej, ved ikke hvornår jeg kommer hjem igen. Min kærestes far har lige fået et flip og politiet har hentet ham...'... 

Må indrømme at jeg sukkede temmelig kraftigt og tænkte hvad sker der nu af dramatiske ting. For det er der bare HELE tiden når de to er sammen. Han startede sit studie i sommer / efteråret men  har kun èn gang været der en hel uge. Og det er ved gud de mest lamme undskyldninger, ondt i armen, maven, har det skidt, hoster, ikke hørt vækkeuret osv.. ting der går over omkring det tidspunkt hvor han alligevel får fri.

Har haft et par samtaler med ham om det for der er jo fare for han bliver smidt ud på et tidspunkt. At ingen mennesker må ha så meget magt over èn at man ikke kan passe sit fremtidig liv og sig selv.... HVER gang er det når han er sammen med kæresten... Men han kan ikke lide at gå fra hende, svært ved det osv... 

Ved ikke om jeg er ved at blive ufølsom gammel men hold kæft jeg synes det er latterligt, og jeg kan blive så eddrspændt rasende for har fortalt ham at hvis han ryger på kontant hjælp pga pjæk så er det ud vagten, for så bliver jeg simpelthen så skuffet over hans manglende respekt for sit eget liv, og det gider jeg ikke være vidne til. Så må han fucke det op et andet sted. 

Forklarer ham roligt at det jo ikke er hans ansvar men moderen, der så er blevet truet af faderen med et jagtgevær (???), og om det ikke var smartest at komme her for når de lukker ham ud kan han jo skyde knoppen af dem alle... Men det vil han så ikke og svarer pisse surt at han altså vil være der for han skæreste og hun SKAL være der for sin familie... ( som hun på bedste teenage vis ikke kan fordrage og kun venter hun bliver 18..og og og).

Jeg kunne skrige !!!! 

Må indrømme at jeg sidder her og smiler, for det er da drama der vil noget!! 

MEn hvor er det trist at han ikke har mere engagement i eget liv, og totalt gør sig afhængig ag en kæreste, som han måske egentlig ikke vil alligevel....

Godt at du har fortalt ham hvilke krav der er fra dig, i forhold til at han bor hos dig... 

Anmeld

2. december 2012

Jeamie-vb

laughing Ja det er sq lige til en soap,og samtidig med jeg er skide rasende på ham så fniser jeg også lidt indvendig (når han ikke ser det, for så er den jo også gal smile), for han mangler da bare hånden for panden før det er total til Glamour (kører dne forøvrigt stadig ???)... Tror han har 'oplevet' mere drama i det år de har været kærester end jeg i et helt liv... 

Men hvor fanden er den læge der kom til at manipulere på generne fra fåret Molly og min bror ???

Anmeld

3. december 2012

babytrunte-vb

Oh my god.. drama, drama, drama. Du behøver slet ikke tænde fjernsynet :)

Tror det er en virkelig god ting, at du har fortalt ham reglerne - kontanthjælp pga pjæk = ud.

Det er virkelig trist at han er så ligeglad med hans egen fremtid.

Håber han snart finder ud af, det bedre at være hjemme - hvor der er stille og roligt og sikkert..

Anmeld

5. december 2012

Jeamie-vb

smile synes lige i skulle ha en update på denne soap..

Mandag eftermiddag tikkede der en sms ind fra brormanden 'hej, kommer hjem i eftermiddag. Har været i skole..' 

Aftenen forinden havde ha jo skrevet at han ikke vidste hvornår han kom tilbage osv osv... så jeg var lidt øh-forvirret.. Spurgte til hvordan det gik, men fik kun enstavelses ord tilbage

Fair nok. Han kom hjem som om intet var sket, hvorefetr jeg begyndte at spørge lidt frem til 'hvad så', for for mig er det at blive truet med at blive skudt med et jagtgevær altså en stor ting.. Enden på det hele blev så at fadderen var kommet hjem igen, og at de nu altså sad og fandt ud af hvad faderen ville - om han stadig ville ha konen eller ej ?????????!!!! Tror nok her sprang jeg en anelse i luften for det er sq da for mærkeligt! En mand kan tue med et jagtgevær, blive løsladt, kæresten siger det er ok og at broderen kan tage hjem igen, mand og kone snakker om hvad MANDEN vil (for mig skulle ha intet ha af rettigheder, ej heller blive løsladt..), og forøvrigt var det altså kun konen der blev truet, og forøvrigt er han inviteret til at holde jul der ovre ??!!! 

wassatsidewaysdizzypinchshocked

Anmeld

10. december 2012

Polyp-vb

laughing

mon ikke du bare skal holde dig til, at I har standarder for samværet på jeres matrikel - og lade ham vide, at I bekymrer jer og ikke på nogen måde synes det er normalt, det der foregår i kærestens familie (og det er det altså IKKE)  samt at det er synd for hende..,.men at det i bund og grund er hendes forældres ansvar, selv om det er sødt af ham at prøve at hjælpe hende...men nogen kan ikke hjælpes eller  bør måske mere få hjælpen fra det offentlige

Nu ER han jo fyldt 18 - så hvor han holder jul, er i bund og grund hans eget valg; meeeeeen jeg ville da holde på at han bør prioritere sin egen familie (skal I evt. være sammen med mor?) Især da han er tvivlsom om hvorfor han er i sit forhold...evt. kunne kæresten måske inviteres til jer? Altså, hvis du er virkelig storsindet og juleåben ;-)))))) DYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYB indånding....cheeky

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.