Flyverdragter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. november 2012

pebuc02-vb

Er der nogen der har god erfaring med flyverdragter til 2-3 årige. Har hørt at Didrikssons er gode og vinder mange tests, men de skulle være store i størrelserne, passer det?

Og kan det betale sig at vælge de helt dyre? Har fundet en billig Didrikssons dragt på http://www.funsport.dk/didriksons-amazon-flyverdragt-model-2013.html - den er sat ned fra 1000,- Nogen der har erfaringer med netop denne model?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Signe1704-vb

Jeg køber som regel der mærke der hedder minymo og er super tilfreds med dem. Det er lette, har en god pasform, er vandtætte og mine børn holder varmen i dem. Jeg køber normalt sidste års model til halv pris ( hvis der er nogle tilbage i de rigtige størrelser) og dem får jeg til halv pris 350-400kr.
Jeg mener ikke at pris og kvalitet altid hænger sammen.
Didriksons skulle være rigtig god kvalitet. Mine unger har haft jakker i det mærke og dem var jeg super tilfreds med.
Til gengæld er sådan et mærke som ver de terre blevet rigtig dårligt bedømt mange gange og de jakker mine unger har haft har været elendige.

Anmeld

27. november 2012

DitteSommer-vb

Jeg kender ikke Didrikssons, men kan tilgengæld snakke varmt om Tickets flyverdragter. De er rigtig lækre og begge vores børn har sådan en. Tidligere købte vi nogle helt billige modeller - kun til nogle hundrede kroner, men kvaliteten var slet ikke i orden, men det er selvfølgeligt også begrænset, hvad man kan forvente for omkring 300 kroner.

Anmeld

28. november 2012

Spørge Jørgen-vb

Jeg køber altid Molos flyverdragter og vinterjakker.

De hører til i den dyre ende, men til gengæld holder de til mindst 2 børn (lillebror arver storebrors jakker og flyverdragter). De har en rigtig god pasform, så barnet nemt kan bevæge sig i dem, og så er de varme og lækre, vandtætte og nemme at få af og på smile

Anmeld

22. maj 2013

DitteSommer-vb

Jeg har også kun hørt godt om Didriksons, som er af høj kvalitet og tillader huden at ånde. Min søster køber Didriksons til hendes og kan kvaliteten på børnenes hud og kropstemperatur, når de kommer ud som ikke er klam. Jeg synes priserne er super i forhold til kvaliteten, som er vigtig for mig, når det gælder sko og overtøj

Anmeld

28. maj 2013

mean_dude-vb

Min personlige erfaring er at det ikke kan betale sig at købe de helt dyre, de små engle får alligevel aldrig slidt det op før de vokser ud af det. 

jeg syntes den er er rigtig sød, og har den også selv til min lille 'Lucas'

http://coolbaby.dk/billigt-babyt%C3%B8j/overt%C3%B8j/Koredragter_drenge

:-) super lækker flyverdrag, lidt tynder end alm dragter da det er en sommer model :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.