Gravid på trods af PCO.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. november 2012

Jullimi88-vb

Tillykke til alle de gravide piger derude.

Nu blev det også blevet vores tur, selvom det nu kom helt bag på os da testen blev positiv.

Jeg har nemlig lidt af syndromet PCO  sad, og da jeg ingen eller meget små menstruationer havde, fortalte min gynækolog at jeg ikke kunne blive gravid, så i et års tid har vi ikke beskyttet os, for der skete jo alligevel ikke noget. 

Så jeg synes nu selv at det er lidt af et mirakel at jeg på trods af PCO nu er gravid, og endda uden hjælp. Så selvom vi blev nået overrasket, er jeg er bare så lettet over at vi KUNNE blive gravide kissing

Så nu kommer vores lille tut forhåbentlig til juni og vi er så lykkelige heart

Er der nogle af jer piger som har termin i Juni, som også er studerende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Signe1704-vb

Stort tillykke. Hvor er det dejligt - og den bedste kur mod pco er jo en graviditet, så måske venter der flere bebser til jer ;)

Anmeld

15. november 2012

katrineS-vb

Kære søde Jullimi88

Hvor er det dejligt at du er blevet gravid på trods af PCO, jeg har også PCO og har to dejlige unger som jeg har fået uden hjælp ude fra, det er fantastisk.

Pas nu rigtig godt på dig selv og spis efter PCO foreskrifterne dvs. inge kulhydrater men det er du vel helt med på.

Da jeg også ved et tilfælde og meget heldigt blev gravid var jeg ovenud lykkelig, desværre kom min PCO i vejen og da jeg var 3 måneder henne aborterede jeg. Det var fordi jeg havde PCO og min hormon produktion derfor ikke var i ballance, så kroppen afstødte fosteret.

Jeg startede hos Bjarne Stigsby, gynækolog og ekspert i PCO i tåstrup. Han kan anbefales, jeg ændrede min kost totalt og blev gravid igen 10 måneder efter.

Det skal siges jeg var ikke overvægtig og er det stadig ikke, men min kostændring har ændret mit liv for altid.

Endnu engang tillykke og må du få en dejlig graviditet.

Anmeld

2. december 2012

Jullimi88-vb

Kære Jullimi88

Jeg lider også af PCO, og troede at det ville blive svært at blive gravid. Men men men, så stoppede jeg med p-piller for at se om det hjalp på min migræne, og efter en uge hvor vi ikke lige fik beskyttet os, blev jeg gravid heart Den havde jeg godt nok ikke lige set komme! Jeg er også studerende, og er stadig ved at vænne mig til tanken om at skulle være mor, men det er vist meget normalt at det tager noget tid at vænne sig til wink Jeg har dog allerede termin i april, men hvor er det dog rart at læse om en anden der også skal være en studerende mor smile

Stort tillykke! o-flag

Kh Babymama

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.