Undgå jordbær i graviditeten? Hvilke sære råd har du hørt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

169 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. september 2012

Sophyducks-vb

Hej alle gravide og mødre derude, 

har din gamle moster givet dig råd om at undgå peanuts for ikke at give dit barn allergi? Eller har du undret dig over hvorfor du havde en helt ustyrlig trang til pickles?

Så hjælp os med at hjælpe dig med at finde hoved og hale i det. 

Vi er 5 studerende på henholdsvis jordemoderuddannelsen og ernæring og sundhed der har til opgave at udarbejde nyt materiale til sundhed.dk og i den forbindelse vil vi gerne høre om alle jeres personlige erfaringer. 

Hvilke sære madvaner fik du selv, din veninde eller en helt tredje under jeres graviditet?

Har du hørt særlige anbefalinger om, hvad du som gravid skal undgå at spise, og evt hvorfor, men er du i tvivl om hvorvidt det kan passe?

Det ville gøre os så glade, hvis du ville bruge 2 minutter på at skrive dine erfaringer til os. 

De bedste hilsner,

fra de 5 studiner. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Polyp-vb

Jeg HADER lakrids, men under min graviditet spiste jeg det dagligt...sødt, salt, salmiak...bare det var lakrids og der var rigeligt af det! Og så ku' jeg ikke klare at se og lugte!!! rå æggehvider...og jeg var ellers ikke plaget af kvalme overhovedet

Har hørt at rå mandler og papayafrugt på sengekanten kan afhjælpe morgenkvalme....men altsp ikke selv haft nødigt at teste det

Anmeld

15. januar 2013

DitteSommer-vb

I burde næsten skrive en bog om alle de myter der findes. Tror den kunne blive ganske munter at læse :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.