Super søvnig mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. september 2012

Jeamie-vb

Kender i nogle gode råd imod træthed ? I denne tid er jeg simpelthen så træt... Alting foregår i slowmotion og jeg kan simpelthen ikke tage mig sammen til noget som helst smile. Glæder mig bare til at sove... Passer mine senge tider. Er dårlig til at komme TIDLIGT i seng, men får ca 8 timers søvn... Den dèr med vitamin pille og vente på effekt om 2 - 3 mdr er desværre ikke lige mig, der skal være effekt, NU!!  Humøret fejler ikke en dyt - jeg er bare skide søvnig og træt. wink..

*gab* og god weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

babytrunte-vb

Arg sådan har jeg det også.. er mega træt hele tiden. Leder selv efter gode råd...

Anmeld

22. september 2012

Jeamie-vb

Hvis du finder noget så siger du til tongue, og hvis jeg finder noget så siger jeg til... Hjælp - andre!! 

*gab* 

Anmeld

22. september 2012

louise79-vb

Måske i skulle prøve at gå tidligt i seng i en periode.... kan jo være at det hjalp.

Spiste i en periode gerimax multivitamin piller der er gensing i og det tog altså toppen af trætheden. Ellers skulle koncentreret Gensing være super godt..

Måske et tjek hos lægen ville være en ide.

Håber i finder en løsningsmile

Anmeld

23. september 2012

Meesalith-vb

Sådan har jeg det også. Går i seng kl 20, og ligner stadig en zombie om morgenen (indsæt selv søvnig smiley...)

Heldigvis har jeg en dejlig lille 5kg grund til det ved min side heart

Glæder mig til om 18 år, hvor de flytter hjemmefra og jeg kan holde op med at bekymre mig og sove godt om natten... hov! vent nu lige...!

Tror bare nattesøvnen generelt ryger efter man er blevet mor :-D

Anmeld

23. september 2012

Polyp-vb

Hvis I spiser vitaminer i pilleform optager I kun 5 % - det skal være flydende, for så optager man 98 %...

dagslys???

Som nævnt, nattesøvn ...

Anmeld

23. september 2012

Jeamie-vb

Oh... jeg er klart til alt i flydende form, så den napper jeg.. Krauter Blut ?

Er en hel del ude fra morgen til aften.. Nattesøvnen ligger på godt og vel 8-9 timer.. Selvfølgelig er der dage hvor poden vågner, men det hører nu til sjældenhederne efterhånden...

Anmeld

24. september 2012

Polyp-vb

Kender jeg kun af navn - men det har ry for at være ok. Selv har jeg de seneste ca 6 mdr spist Sunrise fra Kyani, der smager supergodt og tidligere noget fra Mannatech...det blev bare for dyrt, syntes jeg.

Anmeld

11. oktober 2012

Jeamie-vb

Nu har jeg en uges tid prøvet Kraüterblud og må sige, det virker for mig!! 

Hvis jeg er træt er det mere en almindelig træthed fordi jeg feks har været en idiot til at passe min sengetid.. 

Anmeld

11. oktober 2012

Polyp-vb

mod idioti kæmper alle jo forgæves...cheeky

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.