så kom Alexander

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.520 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. september 2012

milleren-vb

Så kom min lillemand i lørdags klokken 6.45. Han var om mandagen blevet skudt til 3500 gram men vejede 4,3 kilo. Lidt en forskel*G*

Han er så dejlig,men da han var stjernekigger blev fødslen lidt anderledes end forventet. Hans storesøster er så vild med ham at man ikke andet end kan blive rørt til tårer. Hun er trods alt ikke engang blevet 3 år endnu men er så sød og blid ved ham.

Mange hilsner fra en meget lykkelig mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

louise79-vb

Et stort tillykke med jeres søn. o-flag

Jo man må da sige at han er en stor dreng, og igen så kan man ikke være 100 % sikker på de skøn jm laver.

Og hvor dejligt at den store pige også syntes at det er fedt at blive storesøster.wink

Endnu en gang tillykke

Anmeld

17. september 2012

Jeamie-vb

Stort tillykke o-flag... Jeg får næsten tårer af at læse det smile

Anmeld

18. september 2012

milleren-vb

Mange tak skal i have:) Er virkelig så fantastisk og bliver selv varm om hjertetog tårevædet  når jeg kigger på min dejlige familie

Anmeld

18. september 2012

milleren-vb

Mange tak skal i have:) Er virkelig så fantastisk og bliver selv varm om hjertetog tårevædet  når jeg kigger på min dejlige familie

Anmeld

21. september 2012

Janni-Martina-vb

Stort tillykke med 'lille' Alexander :) Og dejligt at storesøster er vild med ham. Herhjemme er de 2 store også ret vilde med baby William. Det er så dejligt når de går hen og vil give baby et møs :)

Anmeld

22. september 2012

milleren-vb

Tusind tak:)

Ja,man bliver bare så rørt hver gang-også selvom det nogen gange er lige kærligt nok*G*

Anmeld

24. oktober 2012

Willysmor-vb

Hjerteligt tillykke med din Alexander.

Jeg har en selv en stor dreng på snart fire.

Men har også tvillinger fra februar iår, en dreng og en pige.

Og vores dejlige tvillinge dreng hedder også Alexander. :-)

Anmeld

25. oktober 2012

Titte-vb

Stort tillykke med din baby Alexander, og ja, man kan blive så varm om hjertet når man sidder og kigger på de små pus! 

Har selv en overskøn lille dreng på 18 dage og jeg kan ikke få nok af at være sammen med ham.

Er så heldig, at min mand er fuldtids hjemmegående, han er førtidspensionist, så han får så meget ud af vores lille dreng, og omvendt, at jeg ind imellem kan smelte helt om hjertet når de to er sammen.....

Anmeld

25. oktober 2012

milleren-vb

Hej Nilla-tusind tak. Så har du da også nok at se til:) Men det er jo helt fantastisk selvom man har hænderne fulde.

Og tusind tak Titte-har jo fuldt dig ogvejen til baby og det er så skønt at i nyder ham sådan. Du har godt nok også været nok igennem også under graviditetetn.

synes det er fantastisk at være mor til to,men kan godt mærke det er hårdere end med nummer et,og engang imellem sniger den dårlige samvittighed ind overfor begge børn selvom jeg prøver at prioritere tid med dem begge både sammen og hver for sig.

mange hilsner herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.