Har I mærket liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. september 2012

JMK-MIV-vb

Hej derude

Jeg er ny herinde på Vores Børn, selvom jeg faktisk flittigt har brugt graviditetskalenderen. Men nu skal det her forum også afprøves :)

Jeg vil høre hvordan I har det lige nu?

Jeg har termin 08.02.13 (første gang) og mærkede liv igår. For første gang med 100% sikkerhed. Jeg har mærket nogle små puf før, men har alligevel ikke været helt sikker - det var jeg igår. Det føltes meget kraftigere (ikke direkte kraftigt, den er jo ikke så stærk) end før, men jeg var slet ikke i tvivl da jeg mærkede det. Det var så fantastisk!

Har I mærket liv? Hvor er det sjovt altså..

I øvrigt så døjer jeg pt med hæmorider (!!), tissetrang samt kraftige ligamentssmerter..

Hvad oplever I lige pt.?

Jeg var faktisk ved lægen fordi det gjorde så ondt i maven - i 4 timer i træk - men hun tjekkede mig og alt var som det skulle være.. PLUS, hun havde en doptone og så lyttede vi til baby sammen. Det var SÅ vidunderligt. Jeg var SÅ glad resten af dagen.. Ingen grund til bekymring mere.. og det var bare så skønt at høre babys hjerte slå.. :)

Nå, nok om mig. Glæder mig til at høre fra jer :)

De bedste hilsner, Janne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

louise79-vb

hej

Startede også med bare at bruge graviditetskalenderen men syntes jeg ville prøve det og det er faktisk et godt forum.

Da jeg er i 8 måned nu så mærker jeg liv hver dag, det er en fantastisk fornemmelse hver gang selv om det kan gøre lidt nas nu pga pladsmangelsmile

Det sjove er at baby( han) har sin egen rytme og jeg især mærker ham om formiddagen hvor han gerne har hikke og igen om aftenen hvor den får den helt store tur wink og gerne med hikke.

Det knap så sjove er at mit bækken gør ondt og jeg skal virkelig tænke over hvilke bevægelser jeg laver. Så det med at sidde på gulvet og lege med den store pige på 3 år er altså ikike noget der er fedt i øjeblikket,  øv øv

Eller går jeg bare og glæder mig til at fødslen nærmer sig og håber at den går godt..

Hilsen Louise 

Anmeld

9. oktober 2012

JMK-MIV-vb

Hej!

Nu prøver jeg også at være med,

Jeg har termin d. 1. feb. og det er første gang, så alting er meget spændende og nyt!!

Jeg mærker liv nu hver dag nogen dage er han mere aktiv end andre dage - i går var han ekstrem aktiv og jeg skulle lave noget vigtigt arbejde, men jeg var alt for langsom for jeg sad jo bare og tænkte i den lille fyr der lå og boksede rundt...

Jeg har til tider stadig kvalme, så det kommer jeg nok ikke af med og så har jeg rigtig ondt i lænden til tider.. men ellers så nyder jeg de små spark og er ved at dø af spænding!!

Spændte hilsner Cecilie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.