Pubertet - hud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. september 2012

Frede-vb

Min datter på 11 år er begyndt at få problemhud... ej, ikke decideret problemhud, men hun er begyndt at få hudorme ved næsen. Indtil videre vasker hun sig bare med en våd klud i ansigtet om morgenen, og når hun går i bad, vasker hun sig med almindelig bodysæbe i ansigtet. Hvad gør jeres børn i den alder? Vasker de sig med nogle renseprodukter? Er der nogen, der kender nogle produkter, som er gode til børn i den alder? Jeg synes ikke lige, hun skal gå ombord i mine produkter, som er til 'aldrende hud'dizzy

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

Willysmor-vb

Mange unge i vores familie bruger clerasil ansigtsvask med godt resultat :-)

den med små korn i....

Anmeld

1. september 2012

Jeamie-vb

Der er et hav af forskellige prudukter til ung hud. Dte der er vigtigt er at selvom man synes at huden er fedtet og derfor skal 'tørres ud' skal den ha fugt derefter. Når du fjerner den beskyttende syrekappe der beskytter huden mod snavs osv, med noget der er så udtørrende som almindeligt sæbe så begynder talg produktionen at gå amok og derefter overproducere talg. Som så sammen med navs tilstopper porerne og derved giver de sorte prikker. Find en creme der er til fedtet / kombineret hud og sørg for at give den fugt (ikke fedt) hver gang huden er renset. Yves Rocher har bla også en serie til ok penge der er lidt i den 'grønne boldgade'.... Hvis hendes hud ellers ser fin og små poret ud i resten af ansigtet så ville jeg nok vælge at bruge renseprodukter til sart hud og kun creme til kombineret... 

Anmeld

1. september 2012

Polyp-vb

min knægt gider ikke de produkter jeg køber, når jeg ikke liiige har tid til at tvinge ham...men har gider mærkværdigvis godt en teenagebehandling hos 'huddamerne' (og det er damer...ældre end mig - så det er ikke fordi der er øjenguf) - hos kosmetologerne lidt længere nede ad gaden ca hver 14. dag...dog kun hvis han ikke skal noget samme aften ... og sporadisk husker han også at bruge den hundedyre creme, de har solgt ham til at fugte huden med (og den er vildt god...vi andre låner også selv om den er til ung hud). Mærket er Babor - et superlækkert tysk mærke, som også har skønne make-up produkter i øk prisleje uden på nogen måde at være billigt...men det er drøjt i brug og uden alle mulige mærkværdige tilsætningsstoffer

Anmeld

1. september 2012

Polyp-vb

min knægt gider ikke de produkter jeg køber, når jeg ikke liiige har tid til at tvinge ham...men har gider mærkværdigvis godt en teenagebehandling hos 'huddamerne' (og det er damer...ældre end mig - så det er ikke fordi der er øjenguf) - hos kosmetologerne lidt længere nede ad gaden ca hver 14. dag...dog kun hvis han ikke skal noget samme aften ... og sporadisk husker han også at bruge den hundedyre creme, de har solgt ham til at fugte huden med (og den er vildt god...vi andre låner også selv om den er til ung hud). Mærket er Babor - et superlækkert tysk mærke, som også har skønne make-up produkter i øk prisleje uden på nogen måde at være billigt...men det er drøjt i brug og uden alle mulige mærkværdige tilsætningsstoffer

Anmeld

1. september 2012

Polyp-vb

årh...jo, når der en gang imellem er en 'rigtig' bums, der sidder så den gør ondt, så får jeg lov at fjerne den med et komedonspyd og ansigstrens til sart hud

Anmeld

5. september 2012

Frede-vb

Tak for svar allesammen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.