Hvad er nu det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2009

patella

Tak det var sødt sagt  Jeg er bare så taknemmelig for at jeg kan så meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

Michala

Det lyder meget som det samme jeg oplever. Jeg beskriver det mere som en nerve der sidder i klemme inde i ballen og går ned gennem låret til bagsiden af knæet når det er rigtig slemt. Og kommer nemlig når jeg har løbet, cyklet langt eller arbejdet for meget. Nævnte det for min jordemoder som sagde at det var bækkenet som pressede på nerven, men fik ingen løsninger Så hvis du får nogle gode råd, så må du da endelig skrive om det - der går desværre noget tid inden jeg skal til læge/jordemoder næste gang.

Michala 18+2

Anmeld

10. september 2009

Happy

Hej,

Du må endelig lige holde os orienteret hvordan du får det, jeg løber også agility med min hund og vil jo lige være ekstra opmærksomed på hvis noget skulle ske nu.
Er spændt på om man begynder automatisk at løbe langsommere til stævner grundet man bliver nervøs.

Anmeld

11. september 2009

Dictes mor

Jeg skal til jordmoder den 30, så spørger jeg hende, og så skal jeg nok fortælle, hvad hun siger. Jeg tror automatisk, at man kommer til at løbe lidt langsommere, men det er nok mest på grund af dårligere mobilitet og iltoptagelse. Man bliver jo nok mere og mere begrænset. Vi skal til vores sidste konkurrence på lørdag i Odense, så det bliver spændende

Anmeld

11. september 2009

Anitta J

hej da jeg var gravid med min datter fik jeg også bækkenløsning, og havde netop de smerter som du også beskriver. til sidst i min graviditet  kunne jeg ikke gå, og måtte bare ligge på sofaen.. når jeg havede været meget aktiv og lige sad ned i 10 minutter , så kunne jeg ik rejse mig op bagefter, og hvos jeg endelig kunne så fald min krop bare sammen pas på dig selv, husk at lyt til din krop.

Anmeld

11. september 2009

Bondepigen

Det kan altså osse lyde som iskiasnerven der sidder i klemme. Jeg havde det sådan at jeg ikke kunne gå i en hel uge pga. det.

Du skal bevæge dig.

Du kan osse strække ud ved at lægge dig på sengen på ryggen, og lægge benet (i den side du har ondt) op over det modsatte ben og så trække i knæet så du mærker et stræk i balle, lår og lidt i lænden.

Vi har osse ligesom en streng under foden fra storetå til hæl, som man kan få en til at massere lidt. Det har jeg lært hos en zoneterapeut. Iskiasnerven går nemlig fra storetåen og hele vejen op. Du må bare ikke massere for længe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.