Hoste og gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. august 2012

Titte-vb

Jeg har reddet mig en sommerforkølelse, og den er så småt ved at fordampe, men det er de forbandede tørre hoste ikke o-skrap

Jeg kan jo ikke få noget medicinsk for det som jeg ellers plejer at få når det sker, fordi jeg er gravid.

Er der nogen der har et godt gammelt husråd der virker?

Jeg er helt øm i mine ribben i hele overkroppen, af at hoste nat og dag........pinch

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Janni-Martina-vb

Titte SKREV:

Jeg har reddet mig en sommerforkølelse, og den er så småt ved at fordampe, men det er de forbandede tørre hoste ikke o-skrap

Jeg kan jo ikke få noget medicinsk for det som jeg ellers plejer at få når det sker, fordi jeg er gravid.

Er der nogen der har et godt gammelt husråd der virker?

Jeg er helt øm i mine ribben i hele overkroppen, af at hoste nat og dag........pinch

Honning har jeg hørt skulle hjælpe, kan selv ikke fordrage honning og vil ikke røre det med en ildtang. Men hvis det er en tør hoste skulle honning virke godt. Ellers mener jeg også du gerne må få nogle halspastiller som hexokain, eller hvad de nu hedder i dag, men kun de milde af dem. Og ellers er der ting som vicks bolcher til lige at rense ganen efter en god varm kop the.

Men god bedring!! Håber det går over hurtigt!

Anmeld

19. august 2012

Polyp-vb

KOLD honning - primært vokslaget (propolis) virker antiinflammatorisk (bare forbudt til børn under to år grundet fare for botulisme) men ikke noget problem for gravide (ud over den grimme smag)

Anmeld

19. august 2012

Titte-vb

Polyp SKREV:

KOLD honning - primært vokslaget (propolis) virker antiinflammatorisk (bare forbudt til børn under to år grundet fare for botulisme) men ikke noget problem for gravide (ud over den grimme smag)

Tror jeg prøver med honning, jeg kan nemlig godt lide honning!!

o-motion

Anmeld

19. august 2012

Titte-vb

Polyp SKREV:

Tror jeg prøver med honning, jeg kan nemlig godt lide honning!!

o-motion

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.