Sex efter kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.665 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. september 2009

moller84

Hej alle

Ville høre om der nogen der har erfaring med at komme igang med sexlivet efter et kejsersnit.
På sygehuset sagde de at de syntes vi nok skulle vente 4 uger.
Det nu lidt over to uger siden jeg fik kejsersnit. Jeg kom hjem to dage efter og blødte kun i 2 dage, og har faktisk haft lyst til at være sammen med min kæreste næsten lige siden jeg kom hjem. Og tænker nu på, om man måske skal vente de 4 uger eller godt kan gøre det nu - man kan jo sagtens være forsigtig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

MoarViborg

Vi startede op igen (Lyder som om det er en gammel bil der skal i gang igen, men men..) ca. 2 uger efter kejsersnittet.. Det var jo bare stille og roligt i starten, og det gav ingen problemer! Jeg fik faktisk heller ikke noget at vide på sygehuset

Tillykke med den lille prins eller prinsesse 

Anmeld

9. september 2009

moller84

Tak for det gode svar
Ja tænker også at når man nu selv føler sig helt på toppen - hvad skulle der så være galt i at starte stille op.  Er nok det gode ved kejsersnit, at man kan komme lidt hurtigere "op på hesten" igen.

Anmeld

11. oktober 2009

UngMor83

Jeg har fået 4 kejsersnit, og alle gange er der gået præcis 5uger efter det, at vi har dyrket sex igen. Men det var fordi jeg har blødt så længe hver gang.. Op på hesten når I er klar. Men forsigtigt pga dit sår. Ikk de vilde akrobatiske stillinger de første gange, det kan ikk lade sig gøre ;O)

>> Sonja <<

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.