ååååhhhh den varme ;-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

175 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. august 2012

Titte-vb

Ja, jeg ved det godt, det er skønt med varmt vejr, og sommer i DK!!

Men for filan, ibbermand og jeg kan ikke holde det ud, jeg er totalt smadret i hovedet efter en lang varm dag, hvor jeg det meste af tiden har opholdt mig indendøre, fordi jeg ikke engang kunne finde ro i skyggen... 

Og på troda af at jeg bor lige ud til Vadehavet, så var der ikke en vind der rørte sig......

MEN..... så kom den lille tykke i tanke om, at oppe på loftet stod der jo en bordventiator, flukt kravlede jeg derop og ned kom den.... Hvorfor filan havde jeg ikke hentet den noget før idag.... Det er jo simpelthen det bedste der er sket...

Tog så også lige en gå tur med hunden her for en time siden, nu er der heldigvis ved at være lidt vind og hunden kan holde til det fordi det ikke var så varmt... Så det var dejligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Polyp-vb

man kan altså godt grave et hul i sandet til maven og så få lidt nedkøling på stranden ad den vej...det er lidt bøvlet at komme op igen, og ser alt andet end elegant ud...men hellere let og elefant med kølig mave end at være ved at eksplodere af varme ;-)

Nå, men nu er det vel også overstået med de helt høje temperaturer...

Anmeld

19. august 2012

Titte-vb

Polyp SKREV:

man kan altså godt grave et hul i sandet til maven og så få lidt nedkøling på stranden ad den vej...det er lidt bøvlet at komme op igen, og ser alt andet end elegant ud...men hellere let og elefant med kølig mave end at være ved at eksplodere af varme ;-)

Nå, men nu er det vel også overstået med de helt høje temperaturer...

Hmm.... ja, det kunne jeg måske gøre, men det ville jo betyde jeg skulle på stranden, og der er der jo også varmt.... 

Anmeld

20. august 2012

Polyp-vb

ikke ude i vandet...og husk nu at tage en fotograf med...det er et syn for Guderne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.