Kan i holde varmen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

244 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. august 2012

Jeamie-vb

I dag har vi haft 31 grader, i går 27.. dog med blæst, så det var lige til at holde ud. Bønderne går amok omkring, her ude....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Janni-Martina-vb

Jeg kan i hvert fald godt holde varmen!! Det er ikke særlig rart at være højgravid i den her varme! Og de lover endnu varmere vejr i morgen... :(

Kære William kan du ikke nok være sød baby og komme ud i nat når det er en smule køligt, ellers smelter vi i morgen...

(Lyspunkt er dog at mine forældre er på ferie så har deres hus + kæmpe have at lufte mig i, i stedet for en halv lunken lejlighed herhjemme :P )

Anmeld

18. august 2012

Jeamie-vb

Har haft besøg af nogle der er har stråtægt hus - det kan anbefales siger det. Der er køligt om sommeren... Mens vi sad i vores super 'vi har fået en skide smart ide så vi laver store vinduer og franske døre over alt - lyst og lækkert-hus..' og var ved at smelte wassat

Anmeld

19. august 2012

Polyp-vb

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆlsker varmen - skal så meget være pensionist i det sydligste Andalusien, når den tid kommer...det er skøøøøøøøøøøøøøøønt, bare luftfugtigheden ikke er for høj

Anmeld

19. august 2012

Jeamie-vb

Jeg har simpelthen listet rundt og rallet af kvalme pga varmen.. Elsker 20-23 grader, men ikke det  her med den her luftfugtighed... men ikke brokke, ikke brokke smile

Anmeld

20. august 2012

babytrunte-vb

Uh, jeg elsker en temp på 22-25 grader. Så må indrømme det er sørme lidt for varmt. Tror også trunten har det lige sådan. Jeg bliver super hysterisk når jeg har det for varmt, og i denne weekend har hun været lige sådan. Stakkels farmand :)

Men nej, ikke brokke - elsker sommer

Anmeld

20. august 2012

louise79-vb

uhhh jeg er også glad for varme og sommer......men syntes at graviditet og meget høje temperaturer måske ikke altid passer såååååå godt sammencool

Jeg elsker lyset om sommeren og nyder at have alt åbent så luften bare kan cirkle rundt i huset.

Idag har dog måtte kapitulere og har været idenfor det meste af dagen........min datter har tegnet med sine nye tussser så hun har været travlt beskæftiget..... er glad for at jeg ikke sendte hende i børnehaven for herhjemme kan hun bare dalre rundi det bare ingenting smile

Nu står den på vandpjaskeri i haven .

Hav en fantastisk mandag i varmen...

Ps. En god kop iskaffe er altså guld værd i varmen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.