Nye skolebørn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. august 2012

FrkMama-vb

Hejsa :)

Tænkte om der ikke sad nogle mødre herinde der har afleveret deres barn til første skoledag i dag?

Jeg har selv været i skole med min dreng for første gang i dag. Han startede i 0.A i dag.

Hvad med jer? Har i haft spændte skolebørn idag ?

Her er min skønne dreng :) <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Jeamie-vb

Nhår hvor er han sød smile.. 

Jeg ved der er nogle stykker herinde der skal aflevere første gang i morgen - så måske de smider lidt billeder og kommanterer ind dèr ?! 

Har selv en veninde der prøver det i morgen - hun er ved at dø, men tøsen glæder sig. Lillebroderen skal på den til næste år, så han 'gider ihvertfald ikke at blive 6år....'.. 

Anmeld

14. august 2012

Janni-Martina-vb

Jeg skal først i morgen, lige nu har jeg det meget blandet med det. Kan ikke helt forstå at min lille trold er blevet så stor en dreng at han skal starte i skole. Jeg kommer til at tude SÅ meget i morgen :)

Anmeld

14. august 2012

Webredaktøren-vb

Her er det også først i morgen, at det går løs o-skole

0.a venter på knægten, der dog ikke er ligeså spændt som søster var for nogle år siden... men mor glæder sig wink

Anmeld

14. august 2012

Polyp-vb

Jeg afleverer for sidste gang i morgen...eller sådan da - næste år står den på efterskole (som vi har været skrevet op til i fire år for at være sikre på den rigtige gren...bare lige til jer, der måtte have nogle på vej i mellemskolen....det er nu man skal til at overveje hvis der skal være frit valg)...og så hedder det vel gymnasium...men der skal man(d) da bestemt ikke følges ;-)

Anmeld

15. august 2012

Janni-Martina-vb

Min Oliver på vej til hans første skoledag :)

Anmeld

15. august 2012

maj84-vb

Mathias på første skoledag (og nej, nej - han er selvfølgelig ikke i gang med at pille næse whistling)

Anmeld

3. september 2012

Willysmor-vb

maj84 SKREV:

Mathias på første skoledag (og nej, nej - han er selvfølgelig ikke i gang med at pille næse whistling)

Det var en super sød dreng du har! :-)

Har selv tre... 

2009

2012x2

Anmeld

3. september 2012

Janni-Martina-vb

Hvor er det altså irriterende at ens billeder bliver slettet når man ligger et nyt op! Mit billede herinde er blevet slettet fordi jeg lagde et nyt billede op af William. Troede at det var blevet fikset her på siden. :(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.