Tillykke med nr. 4 på vej.
Jeg blev bare lige nød til at svare din tråd.
Vi fik selv nr. 4 for et år siden, 12. august 2011, og du har fuldstændig ret, der står ikke meget om nr. 4 nogen steder, derfor faldt mine øjne også på din titel med det samme.
Vi har fået dem tæt, da vi ønskede de skulle få mest muligt ud af hinanden, så vores ældste søn startede i skole i går - han er altså 6 år
så har vi lille søster på 4 år
lillebror på 2½ år
og mindste pigen på 1 år.
Helt fantastisk med 4 børn, men også monster mega meget arbejde med 4 små børn på en gang - men det bliver forhåbentlig bedre jo mere selvhjulpne de bliver.
Men jeg havde det lige som dig bekymringerne blev bare flere med hver graviditet, jeg havde enb ide om at det også skyldes at man bliver mere og mere oplyste. F.eks. da vi ventede nr. 3, kunne de ikke finde hans nr. 2 nyre. Så der formodes at han kun har en nyre, men med den besked efter 1. skanning, gik jeg i gang med at søge på nettet da jeg kom hjem, og tankerne fløj rundt 'hvis barnet mangler en nyre hvad så mere???'
Da vi ventede den sidste, fik jeg efter skanningen så at vide, at der kun var 2 strenge i navlesnoren, hvor der skal være 3. Igen gik eftersøgning på nettet igang, med hvad det nu kunne betyde m.m. Fuld af bekymring.... men jeg har 4 super skønne, dejlige og raske børn (nr. 3 menes som tidligere nævnt kun at have en nyre, men ikke noget der bliver undersøgt - hvis ikke han får problemer med nyre).
Ud over det, har maven også bare været enorm, men de er jo kommet tæt, så der er vel ikke så meget at sige til det. Alle er født normal.
ikke mere herfra ud over et stort tillykke med den lille prinsesse på vej.