Hej Kristine
Jeg er gravid med nummer 3 med termin her den 27 august, men regner med han kommer ud indenfor den næste uges tid.
Denne her gang købte vi et lytte apparat fra angelcare. (kan betale sig og købe det via england daa det er billigere). Vi fik brugt vores meget godt, men der er dog et par ting jeg vil give videre med vores erfaring.
Anbefaling fra jordmoder er at man max bruger det 1 gang om ugen, da det forstyrrer baby.
Vi havde nemt ved at bruge det og finde babys hjertelyd med det samme hver gang, men vi vidste også præcis hvordan han lå derinde. Har hørt om andre som har lidt sværere ved det, og bliver bekymret fordi de ikke kunne finde hjertelyd, og så bliver funktionen jo lige den modsatte af planlagt.
Vi så det som en rigtig dejlig ting at kunne bruge monitor til at inkludere vores store dreng på 6 år i graviditeten. Og han nød at lytte med til baby Williams hjerte.
Derudover fik min mormor også hørt det, hvilket var en stor ting for hende, den slags teknologi havde de jo ikke. (hendes kommentar: Skal hans hjerte banke så hurtigt??) :)
Vi fandt et ekstra kabel frem og har også fået optaget det på computeren. Kan prøve og se om jeg kan ligge det ind her på siden, men ved ikke om det virker da det er en lydfil. Kvaliteten er dog bedre når man lytter direkte til det frem for optager det på computeren.
Smider lige et link til den vi brugte, og vi købte også gele - hvilket gjorde det ekstrem meget tydeligere og nemmere!
http://www.amazon.co.uk/Sounds-Doppler-Monitor-RECORDING-BATTERY/dp/B002YHQ524/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1344662985&sr=8-3
Men prøver lige at uploade lydfil også.
Anmeld