Jeg har ikke været på længe, og føler jeg skylder jer en forklaring.
Den 18 juli blev den dejligste lille pige taget ud af min mave. Jeg havde tid til planlagt kejsersnit, og det hele gik bare perfekt. Amningen kom op og køre, og hun trives bare <3
Hun blev født om onsdagen og fredag kom jeg hjem. Søndag røg jeg ind igen med spinalhovedpine, og kom ud igen mandag. Fredagen efter røg jeg ind igen med brystbetændelse, stafylykokker og 40,2 i feber. Og mandagen efter blev jeg udskrevet igen og regner ikke med at komme ind mere :-P Fantastisk nok klarede vi os igennem, og da hun blev medindlagt, så kører amningen stadig. Det har taget nogle tårer pga smerte, og måtte supplere med 40ml i dag, da jeg ikke har helt nok.
Min sp har beordret ro og min lille datter er simpelthen så omklamrende, at jeg ikke kan komme væk fra hende. Dette er første gang jeg sidder foran computeren siden før jeg fødte. Ellers ligger vi i sengen stort set hele dagen. Men jeg nyder hyggen med hende, og jeg nyder faktisk også at hun piber efter mig, når jeg ikke er lige op af hende :-)
Storebror er simpelthen så stolt og glad, men jeg kan mærke han savner mig, og han prøver grænser af. Heldigvis har vi den mest fantastiske støtte i farmand/min mand. Så jeg kan koncentrere mig 100% om lillepigen og amningen.
Så kommer vi til dilemmaet mht vb. I juni købte jeg en samsung galaxy s3 og siden da har jeg ikke kunne skrive herinde. Når jeg logger ind og begynder en besked, så bliver skærmen helt grå. Dette sker i begge browsere, som jeg har installeret, også den der virkede på den anden. Så jeg vil desværre ikke kunne udfylde den rolle, jeg har påtaget mig mht debatsiden :-( Jeg læser dog stadig med en gang imellem, og glæder mig over jeres positive indlæg.
Håber i stadig kan huske mig :-)
Mvh
Ea og lille Caroline
Anmeld