HSC366 SKREV:
Jeg har en lang og kedelig historie at fortælle, kan ikke for godt formulere det, da det er en meget indviklet sag.
Jeg har nu ikke set min datter i snart 2 mdr. ved ikke hvordan jeg skal få genetableret kontakten. Statsforvaltningen har ophævet samværsresolutionen efter at jeg har sagt nej tak til 5 timers samvær hver anden weekend.
hidtil har det været hver anden weekend sammen med hendes lillebror, som stadigvæk kommer på samvær hver anden weekend uden problemer.
Min eks. har sagt til vores fælles datter at far ikke vil se dig mere. og har i en samtale udtalt jeg har jo ikke taget din søn fra dig endnu.
Jeg har forsøgt at søge hjælp ved statsforvaltningen men de har blot forværet tingene og vil ikke tro på at moren bevist ødelægger mit forhold til vores datter.
Min teori er at vores lille pige bliver brugt som gidsel i et økonomisk opgør, hun blev syg i samme øjeblik som jeg ankede retsagen om vores bodeling. som nu kører på 4 år.
hilsen en trist FAR
Øv det lyder som en rigtig trist sag!
Tror i langt de fleste tilfælde er det bedst for børnene at se og bruge tid sammen med begge forældre.
Har ikke selv erfaring med sådanne ting, men håber at i alle kommer vel igennem det.
Det vigtigste er jo børnene, men selv det, kan mor og far jo godt blive uenige om hvad der er bedst for dem.
Held og lykke med det, og tror desværre statsforvaltningen er den enseste instans der kan hjælpe, men som sagt har jeg ikke erfaring på området, så ved ikke om der er andre muligheder.
Anmeld