Graviditets piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Zy1985-vb

Hvornår stopper i med at sluge de piller JM/lægen anbefaler under graviditeten? Jeg stoppede med at sluge mine ca 3 uger før termin. d3 -jern - kalk -folsyre ... Nu er det ikke fordi jeg er særlig venner med piller, men for den lilles skyld har jeg været go til at tage dem.. Nu er jeg så stoppet med at tage dem- for jeg får kvalme og kaster op om aftenen de dage jeg endelig tager dem.

Kan mærke jeg er sløv og meget træt. Måske fordi jeg ikke får 80mg d3vit og 80mg jern mere ( anbefaldet da jeg havde meget lave tal) .. Jeg ved det ikke. Hvad er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Titte-vb

Zy1985 SKREV:
Hvornår stopper i med at sluge de piller JM/lægen anbefaler under graviditeten? Jeg stoppede med at sluge mine ca 3 uger før termin. d3 -jern - kalk -folsyre ... Nu er det ikke fordi jeg er særlig venner med piller, men for den lilles skyld har jeg været go til at tage dem.. Nu er jeg så stoppet med at tage dem- for jeg får kvalme og kaster op om aftenen de dage jeg endelig tager dem.Kan mærke jeg er sløv og meget træt. Måske fordi jeg ikke får 80mg d3vit og 80mg jern mere ( anbefaldet da jeg havde meget lave tal) .. Jeg ved det ikke. Hvad er jeres erfaringer?

Jeg bliver ved til jeg har født, og også efter.. Men jeg har nu også kun taget dem jeg plejer, for efter min gastric bypass skal jeg tage kalk m d vitamin, vitamin 50+ samt en daglig jerntablet! Så der er såmænd ikke noget anderledes i det for mig ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.