Åååhr møg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

145 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Jeamie-vb

Veninden har købt 3kg Quality Street til mig!!! Og min stakkels mand vil gerne tabe sig - så jeg bliver nød til at udrydde det..helt alene..for mig selv... 

Phuu det ender galt. Eller i har mig siddende herinde kl 4, kørende på sukkerchok cheerful

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Titte-vb

Aii, det var ikke pænt af hende o-skrap      tongue

Nå, men kan du ikke gemme det et sted han ikke kan komme til det, og måske gemme til barnedåb?

Anmeld

6. august 2012

Jeamie-vb

Hvem skal så gemme det for mig cheerful??.. Jeg vil nu ikke tabe mig, men chokolade kan virkelig gøre min rygrad slatten... 

Men jo hurtigere jeg spiser det, jo hurtigere er det ude af verdenen - og kan ikke gøre mig slatten ?! Hmm silly

Anmeld

6. august 2012

Titte-vb

Jeamie SKREV:

Hvem skal så gemme det for mig cheerful??.. Jeg vil nu ikke tabe mig, men chokolade kan virkelig gøre min rygrad slatten... 

Men jo hurtigere jeg spiser det, jo hurtigere er det ude af verdenen - og kan ikke gøre mig slatten ?! Hmm silly

Jeg har en næsten fuld bøtte af quality street stående, og den kan jeg sagtens lade stå... har også skabet fuldt af snolder, har lige tanket op i Tyskland sick, men det kan jeg sagtens lade være, sidder med en skål på bordet, har vel kun taget 10-15 stykker over hele aftenen, så det er ikke min store last... Men godt at manden min ikke har været i nærheden, for så var skålen totalt og aldeles tom!!!

Anmeld

6. august 2012

Zy1985-vb

Puuh. Send bare de tre kilo til mig.. Synes ikke jeg kan få sukker nok.. Har lyst til dethele tiden.. Måske er det også det der dræber min sunde appetit..

Anmeld

6. august 2012

Jeamie-vb

Man når faktisk kvalme grænsen på et tidspunkt....!! Interessant silly.. 

Anmeld

6. august 2012

Jeamie-vb

Ha ha ha  laughing.. Jesper er lig ekommet op.. Jeg havde lagt en lyserød note i spanden hvor jeg bare havde skrevet NEJ! med store bogstaver.. Han blev helt bange sagde han, for han syntes den føltes så tung så han turde ikke stikke hånden i af frygt for hvad jeg havde lagt i laughing... 

Stakkels paranoide mand. Gad vide om jeg ikke er sød ved ham i hverdagen ?! cheerful

Anmeld

8. august 2012

Polyp-vb

Man kan ALDRIG få for meget Quality Street!

Anmeld

8. august 2012

Jeamie-vb

Polyp SKREV:

Man kan ALDRIG få for meget Quality Street!

AMEN !!! cheerful

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.