Så er jeg gået på barsel!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

152 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. august 2012

Titte-vb

Så er dasgen kommet, hvor jeg er gået på barsel. 

Tiden er egentlig gået stærkt, husker endnu da jeg kunne se frem til at skulle gå hjemme på tre ugeres ferie inden 8 ugers barsel, og med gru frygtede at tiden blev lang.....

Kom istedet til at gå hjemme 6 uger før tid gr. operationerne, og det er jo noget mere end jeg havde regnet med... Men tidne er gået og jeg er på dupperne igen!

Har idag fået brnevognen og tremmesengen hjem, så nu kan vi få barnevognen shinet op, pudset hjulene op og få den til at ligne en million! 

Og så skal jeg bare nyde den sidste tid, hvor alt er som det plejer, næsten da, og se frem til at verden forandrer sig og vi bliver en lille familie......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

babytrunte-vb

Hvor er det lækkert. For 1 år siden gik jeg og var helt vild for min barsel skulle til at starte.. nu er den slut og jeg skal på arbejde igen på onsdag. Virkelig mærkelig følelse. Har nydt at gå herhjemme med min lille truntepige. Håber du får lov at nyde det lige så meget.

Anmeld

5. august 2012

Jeamie-vb

Synes godt nok også det er gået stærkt.. Synes ikke det er længe siden du fortalte om jeres kamp, og pludselig var du gravid...og nu går du fandme på barsel. smile... 

Anmeld

5. august 2012

Titte-vb

Jeamie SKREV:

Synes godt nok også det er gået stærkt.. Synes ikke det er længe siden du fortalte om jeres kamp, og pludselig var du gravid...og nu går du fandme på barsel. smile... 

Sådan har jeg det også lidt selv, jeg synes tiden er gået stærkt, især i den sidste tid. 

Men sådan er det vel altid, i laaaaaang tid synes man ikke der sker noget, og så pludselig, så er man nær målet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.