RE: Hej vil lige presentere mig:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. august 2012

Karina1411-vb

Hej er ny i gruppen. Er 32 år gl og har termin den 17 november. Venter barn nr 2. Har i forvejen en dejlig datter på 6. Dette er min 5. Graviditet. Fik min datter i 05 og har efterfølgende haft 2 ufrivillige aborter og en graviditet udenfor livmoderen der kostede mig min ene æggeleder. Har kæmpet i 4 år for at blive gravid igen og havde faktisk opgivet håbet om at det ville lykkes os på den naturlige måde. Var faktisk gået i gang med at undersøge hvilke muligheder der var for at få hjælp. Da jeg på en dejlig kæresteferie med min mand fandt ud af at jeg var gravid igen. Har haft/ har nok stadig mange bekymringer for om alt nu også går godt denne gang. Er nu i uge 25 + 1. Vil sige at jeg ikke nyder at være gravid på samme måde som med min første datter, men tror det er meget normalt når man har mistet så meget. Glæder mig bare til at holde den lille stump i armene....

Kh Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

Jeamie-vb

Kære Karina.

Sikke dog en historie. Kan godt forstå du glæder dig, og samtidig har en knude af bekymring.... Er alt gået som det skulle, ellers ? 

Men velkommen til smile.

Jeg selv er 38, har en søn på snart 4 og en mand på 42 smile

Anmeld

4. august 2012

annepanne-vb

Hej Karina!

Uh da! Sikke meget du må lide for at få dine børn. Nu må vi bare håbe at det går godt for dig denne gang!

Jeg selv er 41 år og venter barn nr 2 til først i januar (forventer en speciel jul og nytår i år! som måske kommer til at foregå på Riget). Jeg kender alt til veninder der må kæmpe for at få børn. Flere af dem har været i behandling for at få børn. Vi var også selv i behandling første gang, da der simpelthen ikke skete noget. Og så pludselig blev jeg gravid ved 3. insimination. Men anden gang - ja vi var skrevet op til behandling igen - så blev jeg gravid på naturlig vis 3. måned uden prævention. Det havde vi jo ikke regnet med. Så nu ser der ud til kun at blive 18 måneder imellem storebror og lille-bebs... Så sådan noget kan man ikke selv bestemme over.

Men mine veninder altså har også måttet igennem behandlinger af mange omgange. For nogle lykkes det, og for andre ikke. Så man skal altså ikke vente med at få børn til man er over 35, hvis man rigtig gerne vil have dem. For det kan blive voldsomt svært. Men det er jo selvfølgelig ikke alderen der gør at det har været svært for dig, tror jeg.

Jeg håber virkelig at det går godt for dig og den lille derinde denne gang, Karina!

Knus Kristine

Anmeld

5. august 2012

babytrunte-vb

Hold da op en historie. Jeg kan godt forstå du ikke nyder graviditeten på samme måde denne gang. Men så er det da virkelig dejligt du nu er så lang henne. Håber alt går vel og at du snart (som i, når alle ugerne er gået uden problemer) kan holde dit lille barn i armene.

Sejt du gider fortælle historien til os.

Anmeld

5. august 2012

Karina1411-vb

Jeamie SKREV:

Kære Karina.

Sikke dog en historie. Kan godt forstå du glæder dig, og samtidig har en knude af bekymring.... Er alt gået som det skulle, ellers ? 

Men velkommen til smile.

Jeg selv er 38, har en søn på snart 4 og en mand på 42 smile

Tak alle sammen for jeres barme velkomst.
Ja alt er gået som det skal indtil nu. Og jeg er blevet skannet lidt mere i starten for at holde lidt mere øje med den lille prinsesse derinde. Det har været rigtig rart og betrykkende at se at der var liv derinde. Og nu hvor jeg kan mærke hendes små spark dagligt er det også lidt lettere at tro på/ forholde sig til at det nok skal gå godt denne gang. Det et ihvertfald det jeg er nød til at tro på. For ellers bliver man altså vanvittig af at spekulere.

Knus Karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.