Hej Karina!
Uh da! Sikke meget du må lide for at få dine børn. Nu må vi bare håbe at det går godt for dig denne gang!
Jeg selv er 41 år og venter barn nr 2 til først i januar (forventer en speciel jul og nytår i år! som måske kommer til at foregå på Riget). Jeg kender alt til veninder der må kæmpe for at få børn. Flere af dem har været i behandling for at få børn. Vi var også selv i behandling første gang, da der simpelthen ikke skete noget. Og så pludselig blev jeg gravid ved 3. insimination. Men anden gang - ja vi var skrevet op til behandling igen - så blev jeg gravid på naturlig vis 3. måned uden prævention. Det havde vi jo ikke regnet med. Så nu ser der ud til kun at blive 18 måneder imellem storebror og lille-bebs... Så sådan noget kan man ikke selv bestemme over.
Men mine veninder altså har også måttet igennem behandlinger af mange omgange. For nogle lykkes det, og for andre ikke. Så man skal altså ikke vente med at få børn til man er over 35, hvis man rigtig gerne vil have dem. For det kan blive voldsomt svært. Men det er jo selvfølgelig ikke alderen der gør at det har været svært for dig, tror jeg.
Jeg håber virkelig at det går godt for dig og den lille derinde denne gang, Karina!
Knus Kristine
Anmeld