Kan godt følge dig, jeg var også glad da jeg kom på barsel da jeg ventede Alexander. Det er en spændende tid inden fødslen, fyldt med tanker og forventninger. Og sikkert også et par forberedelser.
Lidt redebyggeri :)
Og så når baby er kommet ud, så er det bare så forvirrende på en god måde. Man er super glad og bliver påny fyldt med kærlighed, ikke kun til sit barn og hinanden, men også til livet generalt.
Og samtidig er man bare så udmattet og træt, for det er skisme hårdt at skulle give fuldstændig slip på sin egen rytme og indordne sig under denne lille vidunderlige skabnings rytme.
Senere kommer glæden jo så over alle de nye ting baby lærer, men samtidig skal man til at tænke i opdragelse som du selv skriver.
Så alle de skønne vidunderlige faser i babys liv er også forbundet med noget rigtig hårdt og udmattende. Samtidig skal man jo gerne få dagligdagen til at køre, samt finde noget partid. Det er ikke altid nemt at balancere det hele. :)
Personligt er jeg gået direkte fra min barsel med Alexander til min barsel med baby William.
Jeg er allerede træt af at være på barsel, og han er ikke engang blevet født endnu. Jeg tror det er derfor jeg redebygger ekstremt meget denne gang, fordi jeg lidt savner at have noget der virkelig udfordrer mig. Barslen med Alexander har udfordret mig, men han går i vuggestue nu, så det meste af dagen er jeg bare hjemme alene, og det bliver en smule ensformigt, men nu kan jeg ikke bygge rede så meget mere, da jeg er blevet godt gravid :P Så nu står den på afslapning inden fødsel. baby William tager også en god portion af min energi efterhånden :)
Anmeld