Ang Indgravering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

149 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

Englemor81-vb

Jeg sidder her og fundere over en dåbsgave til vores søn, så kom jeg til at tænke på det med indgravering.

Hvis man f.eks køber en gave i Ønskebørn, er indgravering så noget man kan få dem til at gøre for en i butikken.

Hvis ikke, kan man så købe en gave i f.eks Ønskebørn og gå ned til guldsmeden og få indgraveret der eller skal det være købt i en guldsmedbutik, før de vil indgravere noget ved dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Polyp-vb

mon ikke alle guldsmede gerne vil tjene det, det koster at få lavet en indgravering - fremfor intet at tjene??? Det kunne jo være man havde købt noget, de slet ikke selv fører eller bare gerne vil have en indgravering i en gave, man har fået - man skal i mine øjne have en meget velkørende forretning for at sige nej tak til yderligere indtægt + evt. fremtidige salg til en tilfreds kunde

Anmeld

29. juli 2012

Janni-Martina-vb

Jeg havde fået en masse forskellige dåbsgaver til mine 2 drenge, aner ikke hvilke guldsmede eller andre forretninger de var blevet købt i, men gik da bare ned i den lokale guldsmed og fik det indgraveret.

Der var enda ting købt i England. Så det skulle ikke være noget problem :)

Anmeld

31. juli 2012

Englemor81-vb

1000 tak.

Vi har nemlig set på en gave fra Ønskebørn, som vi gerne vil have ingraveret ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.