Velvære i hverdagen - husker I at forkæle jer selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

240 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

Webredaktøren-vb

Går hverdagen med stress og jag, eller husker I at forkæle jer selv i ny og næ?

Jeg må desværre indrømme, at mine børn bliver forkælet i langt højere grad, end jeg husker mig selv.

I perioder forkæler jeg mig selv med en smoothie om morgenen og prioriterer løb to gange ugentligt... det giver da en smule velvære o-motion

Men hvorfor egentligt ikke prioritere en ansigtsmaske og et fodbad lidt oftere?

Her er i hvertfald et par nemme opskrifter... byd gerne ind med flere smile

Husker I at forkæle jer selv, og på hvilken måde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Janni-Martina-vb

Her er vi gode til at forkæle os selv i aftentimerne. Og det er på mange forskellige måder.

Tit med lidt stearinlys og en god film, det kan også være med fodbad som du skriver (selvom vores hedder fodspa...meget fancy :P)

Nogen gange er det med en kold forfriskning og så sidde på altanen og se soldnedgangen mens vi hyggesnakker hele aftenen og noget af natten med.

Det vigtige for os er at vi hygger om os selv, sammen. Vi prioritere vores kæreste tid om aftenen ret højt, for at få hverdagen til at fungere.

Men der er stadig plads til at forkæle ungerne også. Den store har fået lov at være længe oppe og putte med os en del aftner mens han nu har ferie, og det har vi alle nydt. Vi har spillet en masse spil med ham, og set en forfærdelig masse tegnefilm.

Men ja forkælelsen hos os for både børn og voksne ligger mest i aftentimerne.

Anmeld

27. juli 2012

louise79-vb

En dag som idag med fuld sol og varme. er det ren nydelse at se min datter på tre år hygge sig i haven med sin store kusine på 17. Skønt at en stor pige gerne vil lege og fjolle og min datter ser op til hende som var hun den største star i verdenwink.

Ellers er en tur ud og spise eller i biffen det vi forkæler os selv med herhjemme når det skal være uden barn. Men spontane ture til vandet med barn og hund er også noget  der kan lade batterierne hos os begge to. Vi hygger os meget selv om vi har prinsessen med og hun syntes også det er rart at være med.laughing

Den helt store forkælelses tur var da vi tog til københavn og fejrede vores bryllupsdag og at min datter havde været uden sin sut en hel måned + tre års fødselsdag. det blev til et besøg i build a bear shoppen, kanalrund fart, nyde kbh og til sidst sluttede vi af med dejlig middag på en fantastisk italiensk restaurant. Der var noget for os alle og vi var helt opstemte og glade dag turen gik hjemad igen. alle fyldt med skønne oplevelser

Anmeld

12. november 2012

jill-vb

Min mand og jeg har massage dage. Det lyder lidt corny, men det hjælper simpelthen så meget at kunne lægge sig tilbage og resituere. Ikke kun den fysiske del, men også det mentale ved at få massage gør underværker.

Ellers er der bare travlt :D

Anmeld

21. november 2012

Brinchen-vb

Jeg prøver - men med 2 små (eller halvstore efterhånden) krudtugler er der ikke meget tid til overs. Jeg prioriterer tiden med pigerne højt, og først når de sover ka jeg kigge lidt på mig selv;-) Så jeg kunne klart blive bedre, men forsøger at få en løbetur ind i hverdagens stramme program.

Anmeld

27. november 2012

DitteSommer-vb

Da jeg kom hjem fra arbejde i går, havde manden lavet et lunt fodbad klar til mig. Hvor heldig har man lov at være? Sådan en mand skal man passe på med at lade gå frit rundt ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.