Jubiiii - varmen kom forbi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

163 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

Jeamie-vb

Her har været 23 grader i dag.... juhuuuuuu silly

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Janni-Martina-vb

Synes det har været for varmt, ville ønske jeg kunne have været udenfor hvor der var lidt vind.

Men har haft for mange kraftige plukveer til at det har været rart at gå nogen steder.

19 grader ville være fint nok for mig :P

Anmeld

23. juli 2012

Titte-vb

Jeg vil nu gerne have varmen, sådan omkring 25-28 grader, lidt vind indimellem, så satser da på et par dage i denne uge med god varme... 

Tager dog lige en dag imorgen på shoppe tur med en veninde i Kolding Storcenter, manden skal med en kammerat til Polen og købe bil, så jeg får et par dage alene hjemme, og det glæder jeg mig faktisk til!!

Anmeld

23. juli 2012

Jeamie-vb

Ok ?! Hèr blæste det så kraftigt at ting faldt ned fra taget, stigen væltede og knækkede hegnspæle og tråde på folden osv wassat..skægt i ikke har haft vind ?!

Anmeld

23. juli 2012

Jeamie-vb

Titte - ja en dags tid alene er altså til tider rigtig rart... Jeg gad det også godt wink

Anmeld

24. juli 2012

babytrunte-vb

Det er så skønt med solen - bare ærgerligt at vi havde planlagt den helt store oprydningstur gennem kælderrum og hele lejligheden. Og trunten var hos mormor og morfar til overnatning. I dag skal vi så male hos mine forældre... håber da vi får lidt tid til at være ude og nyde solen...

Anmeld

24. juli 2012

Zy1985-vb

Haaa! Nu har jeg da en lovlig undskyldning for at svede som en gris! Skal satme udnyttes. Har taget en tæppe og masse frugt og vand med ud på græsplænen og surfer lidt på tlfnen:P 23 grader.. I love it!

Anmeld

24. juli 2012

Jeamie-vb

Her har vi 27 grader o-flag... og ca en billiard tordenfluer cheerful... Ungerne leger i poolen mens vi tæsker rundt og pakker varer ud i butikken, underviser ryttere.. men fååårk hvor er det fedt !!! Hvidvinen og øl er lagt på køl til i aften... jubi jubi jubi

Anmeld

25. juli 2012

Polyp-vb

og det fortsætter - efter en dag på langs i mine forældres have, er jeg ved at gøre klar til en lækker picnictur til stranden  i aften når gemalen får lov til at holde arbejdsfri...nogle fordele er der ved at gå ledig ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.