34+6 Baby William i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

Janni-Martina-vb

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Janni-Martina-vb

øhh ikke 34+6, det er da vist 35 fulde uger...:P

Følger vist ikke så godt med nu når det er 3 gang :P

Anmeld

23. juli 2012

Titte-vb

Nej, det er ikke altid let med de tal!   tongue

Anmeld

23. juli 2012

Jeamie-vb

Sikke et dejligt billede smile. Dejligt smil du har på læben smile... Og forøvrigt - vildt mange film i har surprise !! 

Anmeld

23. juli 2012

Janni-Martina-vb

Haha Jeamie sjovt du siger det, for vi har lige solgt omkring 100 film, og har omkring 50-100 stadig til salg. Derudover har vi film stående ude i ganen, omkring 100-150, og så har den store dreng omkring 75 tegnefilm på værelset... Så tjo vi har vist rigeligt med film :P

Og stod og smilte fordi Oliver lige havde været der og stukket hovedet ind under blusen, tror lige jeg uploader et billede af det :)

Anmeld

23. juli 2012

Jeamie-vb

Hvordan får i tid til at se film ??? cheerful... Tror ikke jeg har set en hel film siden søn blev født... Når han sover er jeg selv ret slukket tongue... 

Ja man kan lige se en lys hårtop smile

Anmeld

23. juli 2012

Janni-Martina-vb

23. juli 2012

Janni-Martina-vb

Igår fik vi tid til at se batman 2, den varer omkring 2.5 time. :)

Og i morgen sender jeg min mand og min storebror i biografen for at se batman 3.

Alexander kommer i seng kl 8 og sover igennem til kl 6-7 næste morgen.

Oliver kommer i seng mellem 8-9 og står op omkring 7-8 om morgenen. Det er selvfølgelig lidt løst med tiderne for Oliver i øjeblikket da han har ferie.

Så der er rigeligt med tid til at være kærester og hygge for mig og min mand :) vi går som regel i seng mellem 23-24

Og vi er gode til at hygge om aftenen med en film og et par stearinlys. Men mange af dem vi kender undrer sig også over hvordan vi finder tid til det, men det gør vi bare :)

Meeen nu kommer William snart og så går der nok lige et stykke tid hvor vi skal indrette os på ny, indtil han sover igennem :)

Anmeld

23. juli 2012

Jeamie-vb

Mærkeligt man kun kan ligge èt billede ind af gangen wassat.. Hvor ser i glade ud alle sammen (de ansigter man kan se altså )

Vores søn er lige blevet puttet nu. Den bliver også trukket en del nu det er ferie, men når han kommer i seng så plejer jeg som regel lige at skulle tjekke op på hestene, evt træne dem lidt - hvis det feks har været for varmt i løbet af dagen. Lige nu har min hingst dog dame besøg, så han træner sig selv... men når kl er 20-21 stk så er jeg bare for træt til at kunne stene en film.. øv egentlig. Men nu får jeg da lidt hygge blod på tanden (hmm lyder lidt mærkeligt )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.