Hvor meget aktivitet i 38 uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

176 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

Mor-til-2-vb

Hej alle sammen.

Hvor meget aktiviet skal der være i mavsen når jeg stortset er 38 uger henne ?

Jeg kan vågne om morgen og føle at der ikke er noget inde i min mave. Måske det er fordi at jeg er van til at han tidligere vågnede så snart jeg gjorde?

Jeg står op og tager noget mad/drikkelse og max 5 min senere kan jeg mærke hvordan han møffer rundt derinde.

Er det meget normalt?

Hvordan har I oplevet de sidste uger?

Mange hilsner herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

Janni-Martina-vb

Jeg er 35 uger ca, og hvor meget jeg mærker William er forskelligt. Han sover jo langt det meste af tiden, så jeg tager det som et godt tegn at jeg ikke mærker ham hele tiden. Han har 2-3 meget vågne perioder i løbet af en dag. Hvoraf den ene er når jeg går i seng selvfølgelig.....

Det vigtigste er jo at du mærker liv hver dag. Og det lyder det til at du gør. :) Så det er jo godt, men jeg mener at det er omkring 20-22 timer i døgnet de skal sove når de er blevet født, så det er nok ikke så forskelligt fra hvad de sover inde i maven :)

Anmeld

22. juli 2012

louise79-vb

Det vigtigste er at du mærker liv hver dag.plads. Og når du er så langt henne er der jo ikke meget  p plads og baby bruger meget tid på at  sove.

Da jeg ventede min datter var hun meget aktiv om natten, hvilket betød at jeg tilbragte mange timer på sofaen og så en masse mærkeligt tv smile. Og det mønster bevarede hun indtil hun kom ud. Fra dag 2 sov hun 4-5 timer hver nat.

Med den lille dreng jeg har i maven nu, er i uge 30 nu, mærker jeg ham mest om dagen, og her om aftenen men jeg får da heldigvis min nattesøvn. Håber dog at han holder den stil og ikke lige laver et skift som søster gjorte det.

Held og lykke i den sidste tid og håber at fødslen forløber fint

Anmeld

25. juli 2012

Mor-til-2-vb

Tusinde tak for de gode svar :)

Har snakket med JM om det og hun siger nøjagtig det samme som jer, så jeg er forholdsvis rolig igen - Nu vil jeg bare gerne have det lille pjok ud af mavsen, så vi kan få lov til at se/nyde ham. Ikke mindst hans storebrødre på 5 år og 7 år glæder sig til han kommer ud.

De er på ferie ved deres far de næste 10 dage og er meget spændte på om lillebror er kommet ud når de kommer hjem :)

Anmeld

25. juli 2012

Zy1985-vb

Nogen gange når jeg står op efter at have lukket øjet en halv time til en time. Eller er viildt optaget med at læse eller se noget.. Så glemmer jeg faktisk at jeg er gravid fordi han er så stille..Liiige indtil jeg prøver at rejse mig eller opdager den store mave. Aaav !! Lidt efter er min ninja igang med at træne. Og far skal slet ikke rører mors mave, ellers ender fars hånd som boksepude. Jeg ved sku ikke om det er psykisk. Men han er i hvertfald livlig.! Jeg var hos JM Idag, da hun skulle måle ham og lytte til hjertet blev hun også overrasket over at der var så meget liv i ham. Hun kunne jo se hans karate show med målebåndet i hånden. Hun sagde i hvert fald at jeg ikke skulle blive nervøs hvis han blev mere rolig disse dage, da pladsen efterhånden blwv træng. Jeg tænkte bare ' yes- det ser jeg frem tid' så lover jeg at melde ham ind i en karate klub når han bliver gammel nok:D

Anmeld

26. juli 2012

Mor-til-2-vb

Ha ha smile

KJa, det er dejligt med liv inde i mavsen, men engang imellem kan man godt føle det bliver lidt for meget med de hårde 'spark' de efterhånden er i stand til at komme med laughing

Men rart at vide, at jeg ikke er den eneste der kan få det på den måde - Jeg kan godt glemme det når jeg vågner om morgen, fordi han er så stille.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.