FLOT!!!
Glæder mig til jeg kan komme igang igen, men det bliver først til foråret.
Jeg får ikke dyrket motion nu, min jordmoder har jo beordret mig til at tage det meget stille og roligt, men kan heller ikke sidde helt stille, så jeg er gået igang med at bygge rede endnu engang :) Så det bliver til at flytte om på børnenes værelser, og male dem, derudover at rydde op i skabe, sortere tøj, legetøj og en masse andre ting.
Min mand er ikke så begejstret for det, han synes jeg laver for meget, og er konstant bange for jeg begynder at få veer igen igen....
Men jeg synes jeg passer nok på, jeg laver lidt hver dag :) Og så undgår jeg selvfølgelig de store ting.
Men kan altså heller ikke holde ud at skulle sidde på den flade hele dagen og zappe på fjernsynet.
Jeg lytter til min krop, og hygger med det jeg nu kan lave :)
Anyway, det var det løb jeg kom fra.... Jeg plejede at løbe 5 km hver lørdag med min mor, men så blev jeg gravid med alexander, og nu med William, så har haft en alt for lang pause med det, og det er jeg lidt ked af. Glæder mig til at komme igang igen, og synes det er flot du løber til arbejde om morgenen. Mit mål er 5 km om aftenen 2-3 gange om ugen. Men starter som sagt først til foråret.
Anmeld