Hvad drikker i helst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

Titte-vb

Jeg er rigtig glad for at drikke vand. Og en gang imellem kan jeg få en ubændig trang til at drikke en øl, så lige for tiden står der alkoholfrie øl på køl i køleskabet, vil jo helst minimere alkohol i min graviditetsilly

Før jeg blev gravid kunne jeg let drikke 4-6 krus kaffe om dagen, men den sidste måned har jeg faktisk ikke drukket kaffe.... Det har ikke smagt mig, og det har jeg faktisk savnet...

Men så idag, fik jeg en ubændig trang til at få mig en cafe latte, så i med de små dimser i maskinen jeg har, og mums kissingkissingkissing sidder nu og nyder den første cafe latte i over en måned!!o-te

Iskaffe er også en lækker ting, ligesom en kande hjemmelavet isthe er noget af det bedste jeg kan få om sommeren..

Jeg drikker sjældent sodavand, men gør jeg det er det altid light, og helst cola eller fanta smile

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Webredaktøren-vb

Åh ja, husker stadig graviditeten, hvor jeg skar kaffen væk w00t Jeg er vild med kaffe o-te

Vand drikker jeg en del af, for det er jo sundt, men jeg skal minde mig selv om det... ellers tager jeg gerne en chai og drikker også dansk vand.

Sodavand kunne jeg til gengæld helt undvære uden problemer.

Anmeld

17. juli 2012

Polyp-vb

jeg drikker alt for meget coca cola - no zero eller andet aspartam

vand er til  udvortes brug med mindre der er citron og helst også lidt bobler i

skummetmælk er et must - og skal være økologisk

the er lækkert - uden noget mælk, sukker el lign - men det skal være VARMT

Jeg drikker ikke kaffe...men en iskaffe er nu alligevel ikke helt ved siden af når det er varmt...eller en Maria Theresia Kaffee når det er koldt (kaffe med grand marinier og flødeskum og lidt chokodrys på toppen....yummy

Anmeld

17. juli 2012

Jeamie-vb

Æhmmm øhm.. Efter vi har fået sodavandsmaskine er det nok desværre mest det. Jeg er total dum til at drikke vand, men vil det så gerne for det skulle være så sundt, men kan simpelthen ikke klare smagen af det..

Et par kopper om morgenen lige for at få de fleste hysteriske tendenser ud af kroppen, og hjernen  i vinkel. Blev helt febrilsk hvis vi var løbet tør for kaffe til næste morgen da jeg var gravid... hmm har det vidst egentlig stadigvæk sådan..

Whiskey - uden noget.. 

Men skal da vidst også lige ha tjekket den der Maria Theresia ud ?! 

Bloody Mary er også på ønske programmet - egentlig fladt jeg ikke har prøvet det endnu ..

Anmeld

18. juli 2012

Signe1704-vb

Helst Coca-cola (den originale - kan ikke klare smagen af light). Og jeg drikker alt for meget af det. Ellers drikker jeg the eller vand og en sjælden gang mælk.

Jeg kan ikke fordrage kaffe og drikker faktisk heller intet alkohol mere. Jeg kan ikke lide det efter vi fik nummer to barn. Tror jeg i snit drikker 1-2 genstande om året.....

Anmeld

18. juli 2012

Webredaktøren-vb

Jeamie SKREV:

Æhmmm øhm.. Efter vi har fået sodavandsmaskine er det nok desværre mest det. Jeg er total dum til at drikke vand, men vil det så gerne for det skulle være så sundt, men kan simpelthen ikke klare smagen af det..

Et par kopper om morgenen lige for at få de fleste hysteriske tendenser ud af kroppen, og hjernen  i vinkel. Blev helt febrilsk hvis vi var løbet tør for kaffe til næste morgen da jeg var gravid... hmm har det vidst egentlig stadigvæk sådan..

Whiskey - uden noget.. 

Men skal da vidst også lige ha tjekket den der Maria Theresia ud ?! 

Bloody Mary er også på ønske programmet - egentlig fladt jeg ikke har prøvet det endnu ..

Har du virkeligt aldrig fået en Bloody Mary w00t Kan du så komme igang smile

Her er opskriften:

Ingredienser:

9 cl Tomat Juice

4,5 cl Vodka

0,5 cl Worcestershire Sauce

Tabasco

Sort peber

Og nu vi er i gang, så kommer lige opskriften på min favorit også - Mojito o-cocktail

Ingredienser:

6 cl. mørk rom

4-6 mynteblade

1 tsk. rørsukker

4 limebåde

Danskvand

Isterninger

Sådan gør du: Kom sukker, limebåde og myntebladene ned i et glas, og mas blade og limebådene, så alt saften kommer ud af dem.

Tilsæt resten af ingredienserne og server.

Den kan jo snildt også drikkes af gravide, hvis man springer rommen over grin

Anmeld

18. juli 2012

louise79-vb

Er meget glad for at drikke vand og mælk. Og sodavand men prøver virkelig at minimere indtaget da det jo ikke et er godt for ens krop.

Her under min graviditet har jeg drukket rigtigt meget kaffe. Især i første trimester hvor jeg led af migræne agtig hovedpine. Der var kaffen virkelig en god hovedpine pille, det hjalp ihvertfald bedre en panodil.

Jeg glæder mig til at nyde et glas rødvin når graviditeten og ammeperioden er færdig

Anmeld

19. juli 2012

Titte-vb

louise79 SKREV:

Er meget glad for at drikke vand og mælk. Og sodavand men prøver virkelig at minimere indtaget da det jo ikke et er godt for ens krop.

Her under min graviditet har jeg drukket rigtigt meget kaffe. Især i første trimester hvor jeg led af migræne agtig hovedpine. Der var kaffen virkelig en god hovedpine pille, det hjalp ihvertfald bedre en panodil.

Jeg glæder mig til at nyde et glas rødvin når graviditeten og ammeperioden er færdig

Åh ja, jeg ser også frem til at drikke et glas rødvin.... arhhhhh

Anmeld

19. juli 2012

Jeamie-vb

Ej det skal jeg da... Mangler kun Tomat juicne. Alt andet er på lager.... cheerful. I dag skal det ske... Sådan! 

Anmeld

20. juli 2012

Jeamie-vb

NU har jeg smagt Bloody Mary...mmmmmmm....namme nam... zzzzov godt tongue o-cocktail

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.