? til webbie om trådene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

Titte-vb

Hvorfor kommer man ikke til den sidst skrevne del af en tråd, når man trykker på en overskrift?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Janni-Martina-vb

Det plejede man at gøre, men igår og idag ryger jeg også ind til det først skrevne, hvilket er en smule træls når man skal læse et nyt indslag på de lange tråde.

Anmeld

16. juli 2012

Jeamie-vb

Hmmmm det gør jeg aktså ?! Ryger ind på det sidst skrevne .. ermm. Også nu..

Anmeld

16. juli 2012

Titte-vb

JA, men når jeg vil skrive i min egen tråd om graviditet, så ryger jeg ind på første side........surprise

Anmeld

16. juli 2012

Webredaktøren-vb

Hmm... vi har faktisk ikke ændret på noget?

Plejer det virkelig at være anderledes? Og er det en ændring, I lige har oplevet?

Jeg ryger til bunden af tråden, men på side 1 tror jeg. Er I sikker på, at det plejer at være anderledes?

Anmeld

16. juli 2012

Polyp-vb

jeg har aldrig oplevet det anderledes - men ynes bestemt, det ville være en luksus hvis man røg til seneste indslag i en tråd ;-)

PS: skriver lige nu fra google chrome, men resultatet er det samme med både Firefox og explorer...hvis nogen kan bruge den oplysning til noget ;-)

Anmeld

16. juli 2012

Titte-vb

Webredaktøren SKREV:

Plejer det virkelig at være anderledes? Og er det en ændring, I lige har oplevet?

Jeg ryger til bunden af tråden, men på side 1 tror jeg. Er I sikker på, at det plejer at være anderledes?

Jeps! Det plejer at være sådan, at man kommer til det sidste skrevne indlæg når man klikker på tråden, eller på den der sidst har skrevet. 

Har igen prøvet at klikke mig ind på min egen tråd, og der kommer jeg også ind på den første side  og mit første indlæg..... Og så kunne det måske være en ide, at der øverst oppe i tråden, var en knap som i bunden hvor du kan gå videre til den næste side!

Anmeld

17. juli 2012

Webredaktøren-vb

Titte SKREV:

Webredaktøren SKREV:

Jeps! Det plejer at være sådan, at man kommer til det sidste skrevne indlæg når man klikker på tråden, eller på den der sidst har skrevet. 

Har igen prøvet at klikke mig ind på min egen tråd, og der kommer jeg også ind på den første side  og mit første indlæg..... Og så kunne det måske være en ide, at der øverst oppe i tråden, var en knap som i bunden hvor du kan gå videre til den næste side!

Jeg kommer underligt nok selv stadig til det sidste indlæg i tråden, og det er jo bestemt også det, der giver bedst mening.

Min tekniker kommer fra ferie på mandag, og så må han kigge på det.

Skriv meget gerne hvilke browsere i sidder med, når I oplever dette problem.

Tak for hjælpen.

Anmeld

17. juli 2012

Janni-Martina-vb

Jeg bruger kun firefox, og havde problemet i 2 dage, men nu ryger jeg igen ind på det sidst skrevne indlæg. Så det fungere igen for mig.

Anmeld

17. juli 2012

Titte-vb

Webredaktøren SKREV:

Titte SKREV:

Webredaktøren SKREV:

Jeg kommer underligt nok selv stadig til det sidste indlæg i tråden, og det er jo bestemt også det, der giver bedst mening.

Min tekniker kommer fra ferie på mandag, og så må han kigge på det.

Skriv meget gerne hvilke browsere i sidder med, når I oplever dette problem.

Tak for hjælpen.

Jeg bruger safari !

Dete er i de tråde hvor der er mere end en side jeg kommer ind på første side...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.