hvordan ligger baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

louise79-vb

Går og spekulerer på om der er forskel på hvordan baby ligger fra henholdvis første og anden graviditet

¨Da jeg ventede min datter lå hun meget højt oppe og foran så jeg kunne mærke bevægelserne oppe ved mine ribben (avs)dizzy og se dem tydeligt udefra ( trods en del for meget huld). Ved denne graviditet hvoe jeg venter en dreng ligger han meget lavt og bagtil og hans bevægelser går mere nedad og det kan jeg jo så mærke især i min blære ( igen avsdizzy).

Så nu er det store spørgsmål så: Kan man overhoved sammenligne graviditeterne??? Og er der forskel på piger og drenges bevægelser eller har det overhoved noget at sige med kønnet??

Bare lige nogle tanker

Juli og weekend hilsner fra Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Janni-Martina-vb

Ved ikke om der er forskel på piger og drenge, jeg har kun haft drenge i maven, og de har alle 3 ligget på den samme måde i maven, og gennem det meste af graviditeten, nemlig hovedet nedad og ryg langs min højre maveside og rumpen oppe ved ribben.

Sådan har alle 3 ligget, og lagt sig fast forholdsvis tidligt i graviditeten. Så jordmoder joker om at der må være en god formet sofa eller lignende derinde siden de ikke gider bevæge sig mere rundt. :)

Anmeld

13. juli 2012

Titte-vb

Jeg venter mit første barn. En lille dreng, og han har netop nu hvor EHF er 28+6 lagt sig med hovedet ned i bækkenet, dét kan mærkes i skambenet :0)
Han har dog det meste af tiden haft for vane, at ligge i min højre side af maven, så meget at man kunne se at maven var helt skæv :0))
Det er lidt vildt at man tydeligt kan mærke når de lægger sig med hovedet nedad, men det kan man altså :0)

Anmeld

17. juli 2012

louise79-vb

Efter besøg hos jordemoderen  fortalte hun at den lille ligger fint med benene nede og hovedet oppe. Regner med at han vender sig når vi kommer længere i forløbet. Fin hjertelyd og bevægelser, skønt at få det bekræftet igen at det går som det skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.