Piv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. september 2009

Mullemus86

Da jeg skulle hjem fra arbejde i går, gik jeg på toilettet som jeg plejer.. Der var så frisk blod på papiret..! Ca, 5-krone-størrelse, to gange.. Kører hjem, tjekker og bløder mere brunligt nu og ikke så meget.. Ringer dog til svangregangen for en sikkerhedsskyld.. Mener det nok er et bristet blodkar, men jeg skal ringe igen, hvis der efter en time på sofaen, er frisk blod.. Det er der heldigvis ikke.. I dag har jeg så haft brunligt udflåd.. Bekymrer mig ikke helt vildt, da det vel er normalt efter en blødning..? MEN, jeg har slet ikke mærket ham derinde i dag.. Fik lige et enkelt lille puf her til aften.. Han plejer dog at være ret så aktiv, på denne tid af døgnet..
Tænker, at hvis ikke han er mere aktiv i løbet af dagen i morgen, vil jeg ringe til svangregangen og udtrykke bekymring, men.. Overreagerer jeg eller..? Hvad ville I gøre?

// Alice 22+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

FrkT

Har ikke den vilde forstand på det, men ville absolut ringe derind og komme ind og blive undersøgt. For uanset om der er noget galt eller ej, så er det ikke sundt for hverken dig eller bebs, at du går rundt og er bekymret. Bedre lige at få ro i sjælen
Held og lykke!

Anmeld

8. september 2009

Anitta J

jeg ville også helt klart få ringet der ind igen så du kan bive tjekket.. hellere en gang for meget end en gang for lidt1

Anmeld

8. september 2009

Pige2009

Ja, jeg ville også ringe en ekstra gang. Håber virkelig for dig, at alt er iorden, men hvorfor skulle det ikke også være det! Selvfølgelig er alt i orden Det
må du tro på, men ring hellere en ekstra gang alligevel, så du måske kan blive scannet og ved selvsyn se, at alt er som det skal være.

Knus Linda 35+3

Anmeld

8. september 2009

Mullemus86

Tak for svar  Er bare så bange for, at ulejlige dem unødvendigt.. For omkring en måned siden, ringede jeg også derop, fordi jeg i en uge ikke havde mærket ham..(Har fra meget tidligt, mærket ham hver dag) Hende jeg talte med sagde, at det var ikke normalt og ville meget gerne have mig ind til en lytter.. Blev bare meget mere bekymret over den besked! Tog derop, og følte at hende der så var der, synes det var lidt latterligt, at jeg var der... Sagde endda til mig "at jeg jo så kunne overveje, om det var turen værd"..! Så, er lidt tilbageholdende med at ringe pga.aktivitet -eller mangel på samme..

Anmeld

8. september 2009

Pige2009

Mullemus86 skriver:

Tak for svar  Er bare så bange for, at ulejlige dem unødvendigt.. For omkring en måned siden, ringede jeg også derop, fordi jeg i en uge ikke havde mærket ham..(Har fra meget tidligt, mærket ham hver dag) Hende jeg talte med sagde, at det var ikke normalt og ville meget gerne have mig ind til en lytter.. Blev bare meget mere bekymret over den besked! Tog derop, og følte at hende der så var der, synes det var lidt latterligt, at jeg var der... Sagde endda til mig "at jeg jo så kunne overveje, om det var turen værd"..! Så, er lidt tilbageholdende med at ringe pga.aktivitet -eller mangel på samme..

Lad ALDRIG andre vurdere din krop og/eller bekymring. Det er DIG og bebsen det drejer sig om, så hvis du føler dig usikker, så ring...

Anmeld

8. september 2009

Maise

Jeg er 22+3 og har med 5-6 dages mellemrum haft pletblødning af 3 gange. Hver gang jeg har snakket med fødegangen har de sagt efter at de har konfereret med en læge at jeg skulle komme derop og blive scannet, både indvendigt og udvendigt, samt havde lavet G.U. De kan ikke finde årsagen til hvorfor jeg pletbløder, måske sarte slimhinder, men jeg skal fremover komme hver gang at jeg bløder eller får plukkeveer der gør ondt. Lægen har sagt til mig at man ikke skal lade det blive til en sovepude hver gang man bløder, for det kan jo blive alvorligt en dag, f.eks. at man er ved at gå i fødsel eller at ens livmoderhals er forkortet. Så synes bestemt ikke at du skal tage let på det. Vil samtidig heller ikke gøre dig nervøs, men synes absolut at det skal tages alvorligt og at de bare har at scanne dig og tjekke din livmoder hals hver gang du bløder.
Mvh Mai

Anmeld

8. september 2009

Maise

Og tjekke at din moderkage ikke er sunket, det kan man også bløde af.

Anmeld

11. september 2009

Mullemus86

Tak for jeres svar.. Rart at vide, at jeg ikke "bare" er pylret
Ringede i forgårs til svangregangen, og kom op og fik lyttet hjertelyd.. Det lille hjerte bankede helt regelmæssigt.. Dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.