Betyder vejret egentligt noget...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

190 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

Webredaktøren-vb

I Danmark taler vi en del om vejret...cool

Ikke fordi vi har tornadoer, skovbrande, flodbølger eller andre faretruende vejr-fænomener... egentligt er vejret jo ret stabilt i Danmark wink

... og betyder det vejr egentligt så meget? Irriterer I jer over det manglende sommervejr, eller går I smilende rundt under paraplyerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Titte-vb

JA!!!

Det her lunefulde sommervejr gør at man ikke rigtig gør ting udenfor, slikker sol, tager på stranden,  tager på shoppingtur, eller lign.

Vejret har da også en påvirkning af humøret, hvis ikke vi får sol så daler humøret. 

Det er ok med en enkelt byge, men mere gider jeg heller ikke have. 

Og for mig der nu går sygemeldt indtil barsel om 3 uger, med efterfølgende 8 ugers førbarsel, så kan tiden godt blive lang, især når det er så trist vejr som det er.

Jeg er godtnok en 'rødhud' og tåler ikke solen helt så godt, men bare det at man kan være ude gør altså en forskel...........

Anmeld

13. juli 2012

Janni-Martina-vb

Vejret betyder en del for mig, men jeg har også sol allergi, så jeg har det fint med det 'sommervejr' vi har i øjeblikket.

Men de gange hvor vi har rigtig varmt vejr så må jeg gemme mig indendørs, for ellers skal jeg være tildækket til knæ og albuer som et minimum, og det kan godt blive varmt...

For børnene betyder det vist ikke det store da en vandpyt er ligeså sjov som en tur på stranden.

Generalt i Danmark tror jeg også det betyder meget da der findes mange landmænd og lignende som er ret afhængige af vejret.

:)

Anmeld

14. juli 2012

Polyp-vb

kun når vi har fri - elsker sol og varme. En frisk lun sommerbyge i ny og næ eller natteregn er også fint - det behøver ikke være så tørt at der opstår brandfare og alt er brunt og trist at se på, men vil UD og helst have badevandet over 20 grader...elsker at være på stranden og er heldig at tåle solen rimeligt

Anmeld

14. juli 2012

Jeamie-vb

Hmmm altså det er dejligt når vi er oppe på 23 grader og blå himmel men en uge med det, og jeg sukker efter lidt andet.. Kan blive lidt træt af det når det i juli måned er efterårstilstande, men bare det at det er længere lyst gør underværker for mig.. Dèt giver mig energien.

Men da jeg har en avls hingst der venter på damer, og vejret har STOR indflydelse på hopperne, ja så syntes jeg sq det er lidt træls laughing

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.