Har brug for erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

96 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

maria_skeel-vb

Hej alle sammen

Har i den sidste uges tid her haft en mega oppustet mave og sådan forstoppelse.. Føler ligesom at min mave ik rigtig er min hvis det giver mening.. Andre der har prøvet det?

Derudover har jeg fået de vilde stik i lysken/underli mest i højre side når jeg har nyst hvilket jeg har gjort meget af en eller anden grund (ingen allergi) eller når jeg har rejst mig eller lavet en bevægelse for hurtig. Det gør så ondt at jeg bukker forover af smerte. Hva er det??

Min gt var negativ Idag men jeg skal have mens tirsdag... Nogle der har nogle erfaringer og kan hjælpe mig??

Hilsen maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Jeamie-vb

smile tror du ikke 'bare' du er ved at få din mens ? Sommetider reagerer kroppen anderledes end den plejer grundet forskellige ting... stress osv... Hvis det er noget der fortsætter uden der kommer ro på i forbindelse med evt mens så kontakt lægen så du kan få kigget på det.... 

Nu ved jeg ikke om du håber på at være gravid og det måske skyldes at du kan være det, og testen måske er taget tidligt i forløbet og den derfor er negativ ?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.