Hej,
Jeg må indrømme at jeg ikke er den mest aktive deltager i dette forum, eller på siden i det hele taget, og blev derfor dejlig overrasket over at der faktisk var nogen der havde svaret på min tråd.
Jeg HAR købt Bugaboo'en og indtil videre meget glad for den - men den er jo heller ikke i brug endnu.
Mor og svigermor er begge helt forfærdede over mit køb, da de syntes den er meget lille - men det skal også lige siges at det er første barnebarn og de er vandt til barnevogne fra 70'erne som jo var på størrelse med togvogne.
Denne vogn er ikke købt med henblik på at den kommende lille pode skal sove i den indtil han/hun er 3 år gammel - men jeg forventer at den kan anvendes det første år, og derefter må de daglige lure tages i klapvognen.
Min bedste veninde var den der fik mig overbevist om at købe en kombivogn - hun er pedægog og har en datte på 2 år. Hun skulle IKKE have en kombivogn og købte en Odder, det var det ENESTE der duede. Men men, den er stor, den er besværlig m.m. Hun sagde at hun ville under ingen omstændigheder købe en stor barnevogn igen hvis hun vidste hvad hun vidste nu.
Jeg håber at mit valg har været det rigtige... ellers må jeg på DBA og finde en 'togvogn' :o)
Anja
Anmeld