Bugaboo - ja eller nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.545 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

bsild-vb

Hej,

Jeg overvejer om jeg skal invistere i en Bugaboo Cameleon. Efter nøje overvejelser er beslutningen taget at det skal være en kombivogn - ikke at det synderligt gør feltet af valg mindre.

Indtil videre er valget faldt på en Bugaboo Cameleon - men jeg vil gerne høre fra jer som har noget erfaring med sådan en :o)

Tak

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Graversen-vb

Hej.. 

Har ingen erfaring overhoved.. Men havde købe en kombivogn, men kom af med den igen, af den simple grund at de ikke kan ligge i dem ret længe.. De er tit kortere i liggemål.. :) 

Anmeld

4. august 2012

annepanne-vb

Hej med jer!

Jeg har heller ikke nogen erfaringer med Bugaboo, men er også igang med at kikke efter køretøj til søskende, da jeg venter nr. 2 nu. Det er en der skal kunne bruges om vinteren og som kan have en lift og en klapvognsdel, der helst skal kunne lægges ned. Jeg kikker dog på dba, for at gøre det billigst muligt og stadig have mulighed for at få noget rimeligt godt og brugbart.

Men det er rart at vide, at man skal kikke sig godt for for at få noget der holder ud over ½ år...

Jeg har set nogle, hvor det er en klapvogn, og hvor baby ligger nedenunder i sådan en hængekøjeagtig stofting. Den er de utrolig glade for. Men løsningen kunne selvfølgelig også blive en cykel med en kasse, hvor en lift kan stå nede i.

Held og lykke til dig, Anja, med at finde noget godt. Og skriv da endelig når du selv samler dine erfaringer sammen om vognen :o)

Knus Kristine

Anmeld

15. september 2012

bsild-vb

Hej,

Jeg må indrømme at jeg ikke er den mest aktive deltager i dette forum, eller på siden i det hele taget, og blev derfor dejlig overrasket over at der faktisk var nogen der havde svaret på min tråd.

Jeg HAR købt Bugaboo'en og indtil videre meget glad for den - men den er jo heller ikke i brug endnu.

Mor og svigermor er begge helt forfærdede over mit køb, da de syntes den er meget lille - men det skal også lige siges at det er første barnebarn og de er vandt til barnevogne fra 70'erne som jo var på størrelse med togvogne.

Denne vogn er ikke købt med henblik på at den kommende lille pode skal sove i den indtil han/hun er 3 år gammel - men jeg forventer at den kan anvendes det første år, og derefter må de daglige lure tages i klapvognen.

Min bedste veninde var den der fik mig overbevist om at købe en kombivogn - hun er pedægog og har en datte på 2 år. Hun skulle IKKE have en kombivogn og købte en Odder, det var det ENESTE der duede. Men men, den er stor, den er besværlig m.m. Hun sagde at hun ville under ingen omstændigheder købe en stor barnevogn igen hvis hun vidste hvad hun vidste nu.

Jeg håber at mit valg har været det rigtige... ellers må jeg på DBA og finde en 'togvogn' :o)

Anja

Anmeld

15. september 2012

louise79-vb

Har ingen erfaringer med boogaboo'en.

Men hører til den gruppe der har en 'togvogn' wink. Købte i 2009 en emmaljunga big star classic og det var det bedste køb syntes jeg.

Min datter sov ude i den hver dag fra hun var 2 måneder gammel og til hun simpelthen voksede ud af den. Har aldrig haft problemer med den og jo den er stor men ikke mere besværlig at det tager mindre end 5 minutter at pakke ned i bilen. Hun havde den også med i vuggestuen hver dag og det var helt sikkert at hun fik de bedste sovetimer når hun lå i den.

Og nu her om et par uger skal den i brug igen da vi venter lillebror og mon ikke den også holder i den tid han har brug for den...den er ihvertfald blevet vasket og ordnet efter alle kunsten regler.  

Men selvfølgelig hvis man ikke har meget plads eller bor på anden sal så ville jeg da også vælge en mindre model og det blev nok en combivogn.

Hilsen Louise

Anmeld

24. september 2012

Signe1704-vb

Jeg elskede min odder. Det var helt klart mit bedste køb. Jeg blev helt dårlig da jeg skulle af med den - jeg havde brugt den til 2 børn i samlet 3,5 år. Jeg kunne have begge børn i den når den største blev træt og samtidig kunne jeg have masser af varer under.
Min klapvogn ( en teutonia) kan der ikke klemmes en bærepose ind under.
Jeg synes ikke det har været noget problem at pakke den i bilen osv. Jeg skal helt klart have en alm. Barnevogn næste gang også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.