Zzzzzzz

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

95 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

Janni-Martina-vb

2.5 times søvn indtil videre er alt jeg har fået da jeg har haft en mellemting mellen kraftige plukveer eller milde almindelige veer, det meste af natten.

Sjovt at man som 3 gangs fødende kan komme i tvivl...

Synes lige det er tidligt nok med sådan noget pjat... William skal gerne blive inde i maven et stykke tid endnu...

Vil nok ringe til en jordmoder om et par timer og snakke med ham/hende om hvordan og hvorledes... Skal sådan set til noget sommerfest i en haveforening på Amager idag hele dagen... Gad vide hvad jordmoder siger til det??

Anyway blev bare lidt forskrækket over det, vil prøve at se om jeg kan få en time eller 2 mere søvn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

babytrunte-vb

Hvordan går det så? Har lille babyWilliam besluttet sig at blive inde i din mave, så du kunne komme sommerfest?

Anmeld

2. juli 2012

Janni-Martina-vb

Ja heldigvis, tog det meget stille og roligt, og gik ind og sov et par timer da vi kom hjem. Vi blev der ikke så længe da jeg var træt...og chauffør :P

Har haft almindelige plukveer siden, og mærker stadig masser af liv så det er helt fint. Endte med at ringe til jordmoder om morgenen for lige at høre hendes anbefaling omkring sommerfest, og hun sagde at så længe jeg sad ned og slappede af var det fint nok, og hvis jeg fik veer igen skulle jeg ligge mig ned og ringe til sygehuset. Men det blev heldigvis ikke nødvendigt. :)

Så nu prøver jeg og tage den med ro i et stykke tid, og måske ikke rende og gøre rent osv hele tiden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.