sikke en forskrækkelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

162 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. juni 2012

Titte-vb

Lørdag var vi afsted til en heldags koncert med mange forskellige optrædende, det var en herlig dag, lige indtil ved spisetid..

Jeg fik så ondt hen over lænden og i min mave, jeg troede at jeg havde siddet for længe i den medbragte campingstol, og at jeg havde fået ondt i lænden...

Koncerten ville først slutte til midnat, så ved halv elleve tiden gik jeg over i vores bil og lagde mig, for at få lidt hvile.

Da jeg kommer hjem i seng, lægger jeg mig med varmepuden, som jeg genstarter hele natten. 

Søndag er det ikke bedre, men da det hjælper med et par panodiler, så slår jeg det hen med at det nok bare er et lille hold i ryggen. 

Ved otte tiden om aftenen ringer jeg til fødegangen, for jeg er lidt usikker på hvad der sker, og de beder mig komme derind.

Jeg får kørt en strimmel, og den viser at jeg har veer, og at der er et eller andet der forårsager veerne, de mener at jeg kan have en tarmbrok.

Mandag faster jeg til middag, men kirurgen kan ikke tage mig så jeg får min frokost.. Som jeg så bliver rigtig dårlig af. Får kramper og flere plukveer.. Aftensmaden bliver så flydende, men også den volder smerter og plukveer.... 

Tirsdag bliver jeg sat på operationslisten, bliver hentet ved fire tiden om eftermiddagen, og er på opvågningen igen lidt i seks om aftenen. Det viste sig, at efter mit vægttab, har der opstået et hulrum, der hvor fedtet sad før, og der kan tarmene dreje sig, hvilket de også har gjort... 

Så nu er hulrummet syet sammen, og tarmene drejet på plads......

Jeg har fire kikkert huller efter operationen, godyle plukveer, og er nu sygemeldt til jeg går på barsel om 5 uger. 

Blev udskrevet igår eftermiddag, med besked om masser af hvile og ro.. 

Jordemoderen der indlagde mig sagde til både min mand og jeg, at det var rigtig godt vi kom, for fødslen kunne have været gået igang, og det er alt alt for tidligt for den lille at blive født nu...

Så her ligger jeg hjemme nu og passer på og bliver passet af min søde mand, og så må vi bare håbe det går fremad!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Janni-Martina-vb

Puha godt det blev opdaget og ordnet! Hvornår er det du har termin?

Kan godt forstå du blev forskrækket! Rigtig øv at du skulle det igennem mens du er gravid, men det er da godt at det var noget som kunne ordnes mens du har bebsen i maven, og at du ikke skulle vælge mellem at få det lavet og føde.

Rigtig god bedring herfra!!!!

Anmeld

29. juni 2012

Jeamie-vb

Phuuha.. Ja det har da givet en slem forskrækkelse. Gætter på der nåede at flyve en masse tanker igennem hovedet på jer dizzy..

God bedring... Jeg krydser fingre.. Godt du har VB til at bruge tiden på wink

Anmeld

29. juni 2012

Signe1704-vb

Puhaa godt at der er ro på nu og at bebsen har det godt.

Anmeld

2. juli 2012

babytrunte-vb

Hold da op for en omgang. Håber det går bedre nu. Fik en klump i halsen.. Rigtig meget god bedring.

Anmeld

3. juli 2012

Titte-vb

Faktisk så endte jeg igen søndag aften på operationsbordet. Havde fået galdesten og en betændt galdeblære, som de måtte fjerne..
Ligger nu på kirurgisk og afventer om jeg skal på svangre eller hjem... Har flere plukveer i rap og det må jeg ikke have, så jeg afventer stuegangen og ser hvad der sker. Det er RIGTIG DRØJT skulle jeg hilse og sige, jeg kan mærke at jeg har mavemuskler men kun fordi de gør så helvedes ondt bare jeg bevæger mig. Men nu må jeg se hvad der sker, jeg kan for den da ikke forestille mig at jeg skal mere igennem...

Anmeld

5. juli 2012

Titte-vb

Titte SKREV:

Faktisk så endte jeg igen søndag aften på operationsbordet. Havde fået galdesten og en betændt galdeblære, som de måtte fjerne.. Ligger nu på kirurgisk og afventer om jeg skal på svangre eller hjem... Har flere plukveer i rap og det må jeg ikke have, så jeg afventer stuegangen og ser hvad der sker. Det er RIGTIG DRØJT skulle jeg hilse og sige, jeg kan mærke at jeg har mavemuskler men kun fordi de gør så helvedes ondt bare jeg bevæger mig. Men nu må jeg se hvad der sker, jeg kan for den da ikke forestille mig at jeg skal mere igennem...

Og så fik jeg lige lov til at have 5 døgn igen på sygehuset. Er kommet hjem idag, med en lungebetændelse, og fibersprængninger i den ene side af kroppen, forårsaget af to operationer lige efter hiananden.... 

Jeg er i bedring, men det er drøjt når man ikke kan trække vejret helt ned i lungerne, og når man ingen energi og appetit har.... 

Har bestemt mig for, at jeg ikke vil indlægges igen før jeg føder! BASTA

Anmeld

9. juli 2012

Titte-vb

Eii hvor er jeg bare træt meget af tiden.... For filan hvor jeg synes det er træls. 

Jeg forsøger at få noget energi ved at tvinge mig til at spise noget mere, og det går så nogenlunde. 

Men jeg bliver træt af de mindste ting, at hænge vasketøjet op, at lave salaten til aftensmaden, at gå en tur på et par hundrede meter med min hund..... ARGHHHHHo-skrap

Jeg ville ønske jeg havde mere energi. Men jeg er jo godt klar over, at de to operationer med fuld narkose gør sit, og det der er sket med min krop er ikke småting. 

Jeg har på intet tidspunkt under mine to indlæggelser været bange for, at noget gik galt, lægerne fortalte mig at de havde styr på det. Men nu, hvor jeg er hjemme, så kan jeg godt mærke angsten for, at der skal ske noget mere, at der støder flere kompilkationer til, den sniger sig ind på mig... 

Har bette manden taget skade, får han det han skal have, (jeg har tabt mig 4 kg), kommer jeg op i omdrejninger og får energi til fødslen.... 

Jeg er ikke angst, men det bekymrer mig, og jeg er lidt spændt på torsdagens scanning, for sidste gang for 2 uger siden, var han -17% i vækst, i forhold til gestations alder - som de jo så også har rykket en uge frem- så jeg håber ikke vi er nået længere ned....

Den næste scanning skal min svigermor have lov til at opleve, min mand og jeg er enige om, at det er eneste gang hun får muligheden, så det skal hun have lov til! Og da jeg jo skal scannes hver 2. uge fra nu af så misser han ikke så meget mener han!

Anmeld

10. juli 2012

Janni-Martina-vb

Puha føler med dig... Prøver altid selv at finde det positive i enhver situation, men synes godt nok du har været meget igennem.

Håber bebsen har taget lidt på igen, og at du snart er på højkant igen.

Og hvor dejligt i giver hende mulighed for også at opleve en scanning. :)

Herhjemme har vi købt en hjertelyds dims så vi kan høre babys hjerte slå, det har både mormor og oldemor hørt, og det var noget af en oplevelse for dem. Oldemors kommentar: Det slår da alt for hurtigt det hjerte der...:)

Godt at du kommer til scanning hver 2 uge, håber det kan berolige dig lidt at se ham trives inde i maven.

Tanker og knus herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.